معاون شهرداری تهران گفت:به اندازه مسافت تهران تا اصفهان امسال آسفالت ریزی داشته ایم که این میزان معادل ۵ بار آسفالت کردن خیابان ولیعصر است.

عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به قرارداد با ارتش اظهار کرد: در اتوبان یادگار امام سه زمین وجود دارد که با ارتش توافقات لازم صورت گرفته و مجوز دیوار کشیدن اخذ شده است و قرار بود ما به ازا داده شود، اما در زمین آموزش و پرورش ۸ سوله داریم که انبار آموزش و پرورش در آنجا قرار دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به تقاطع‌ها گفت: ۱۸ تقاطع دارای قرارداد است و ۱۰ مورد آن‌ها با قرارگاه خاتم الانبیا قرارداد بسته شده است.

وی با اشاره به آزاد راه شهید شوشتری گفت: این بزرگراه بار تردد بزرگراه بسیج را کاهش دهد و این آزاد راه به ۷ هزار میلیارد تومان بودجه احتیاج دارد و سهم پیشرفت این پروژه امسال ۱۲ درصد بوده است که ۶ درصد آن پیش رفته است و پیمانکار بدون قرارداد کار را انجام داده است و باید تا شهریور سال آینده ۹ کیلومتر و قطعه اول این آزاد راه را تحویل دهیم.

شعبانی با اشاره به ادامه بزرگراه یادگار امام بیان کرد: در جریان این پروژه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان صرفه جویی اقتصادی داشته ایم سهم امسال ما از یادگار امام ۱۵ درصد است که ۷ درصد آنرا انجام دادیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به پروژه شهید شوشتری گفت: قرار بود در این پروژه ۴۰ درصد پیشرفت داشته باشیم که ۱۵ درصد پیش رفته است و به‌دلیل لوله آب و انحراف ترافیکی این پروژه دیر پیش می‌رود.

وی تصریح کرد: انشاالله تا پایان سال ۱۲ الی ۱۴ تقاطع را تحویل خواهیم داد.

شعبانی با اشاره به پروژه میدان سبلان گفت: قرار بود ۳۵۰ میلیارد تومان هزینه دو پلی شود که بنا بود در این منطقه ایجاد شود، اما با اصلاح مهندسی هزینه را به ۷۰ میلیارد تومان رساندیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اظهار کرد: اصلاح کند راه‌های شهید رجایی سوم خرداد سال آینده تحویل شهروندان خواهد شد.

وی با اشاره به بزرگراه شهید همدانی گفت: بیش از ۱۱۵ کیلومتر توسط این بزرگراه راه مردم افزایش یافته است که ۱۶ کیلومتر آن در دهه فجر برطرف خواهد شد.

شعبانی با اشاره به نگهداشت آسفالت شهر بیان کرد: ۱۱۰ میلیون متر مربع مساحت تهران است و عقب ماندگی ۱۰ میلیون تن آسفالتی در تهران وجود دارد و امسال ۵۹۶ هزار تن آسفالت تولید و پخش شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تصریح کرد: به اندازه مسافت تهران تا اصفهان امسال آسفالت ریزی داشته ایم که این میزان معادل ۵ بار آسفالت کردن خیابان ولیعصر است.

وی تصریح کرد: تا پایان سال ۹۰ پروژه معطل مانده تکمیل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار