سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در مجتمع خدماتی و رفاهی هیر

فرماندار اردبیل از سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی برای راه‌اندازی مجتمع خدماتی و رفاهی هیر خبر داد.

سید محمد اعتماد اعجازی دربازدید از عملیات اجرایی مجتمع خدماتی و رفاهی هیر گفت: شهر هیر دارای قابلیت‌های ویژه گردشگری بوده و سالانه میزبان خیل عظیم گردشگران است و راه اندازی این مجتمع جزو خواسته‌های اصلی مردم این منطقه است.

فرماندار اردبیل از تسهیل روند عملیات اجرایی این طرح خبر داد و می گوید: حمایت‌های همه جانبه ای ازسرمایه گذار بخش خصوصی در این مجموعه انجام می‌شود تا این طرح در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

به گفته او، رفع موانع سرمایه‌گذاری و حمایت عملی از سرمایه گذاران برای راه‌اندازی طرح‌های مختلف در اولویت‌ قرار گرفته و انتظار می‌رود با اقدامات انجام شده شاهد رونق اقتصادی و گردشگری منطقه باشیم.

اعجازی با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی مدرسه امام صادق(ع) هیر در قالب طرح شهید سلیمانی گفت: برای این طرح هم پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با مشارکت خیران هزینه شده است.

فرماندار اردبیل می گوید: راه اندازی فضاهای ورزشی در مناطق محروم و روستاهای شهرستان مبنای کار قرار گرفته است.

او همچنین از اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیج در اردبیل خبر داد و گفت: به مناسبت هفته بسیج پنجم آذرماه همایش ۱۰هزار نفری بسیج درسالن رضازاده اردبیل برگزار می‌شود و در این همایش ۳۵عنوان در قالب بیش از ۱۴۰ برنامه با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان درشهرستان اردبیل اجرا می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.