هواشناسی بوشهر اعلام کرد: با عبور سامانه بارشی ضعیف از آسمان استان، ضمن افزایش ابر، بارش پراکنده باران تا روز چهارشنبه در استان پیش‌بینی می‌شود.

زهرا راستگو معاون پیش‌بینی و توسعه اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد با عبور امواج ناپایدار جو از اواخر وقت امروز تا روز چهارشنبه با افزایش پوشش ابر در نواحی جنوبی استان و همچنین روی دریا در سواحل جنوبی و مرکزی، وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق دور از انتظار نیست.

زهرا راستگو افزود: از امشب با کاهش تدریجی سرعت وزش باد‌های شمالی، سواحل استان در نواحی شمالی و مرکزی در اغلب ساعت‌ها آرام خواهد بود.

وی جهت وزش باد را بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ و تا اواخر وقت ۴۲ کیلومتر در ساعت و از امشب به‌صورت لحظه‌ای در سواحل جنوبی ۱۶ تا ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.

معاون پیش‌بینی هواشناسی بوشهر ادامه داد: ارتفاع موج دریا هم ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر و در مناطق جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و از امشب در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ و در هنگام وزش تندباد تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

به گفته وی، فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۳۶ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۶:۰۵، جزر دوم ساعت ۱۱:۲۵ و مد دوم ساعت ۱۸:۱۶ دقیقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.