مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از فوت ۳۷۳ نفر در تصادفات استان در هفت ماهه امسال خبر داد.

سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه در تشریح آمار پزشکی قانونی استان در هفته ماهه امسال، از مراجعه ۶۸۵۶ نفر با ادعای تصادف به پزشکی قانونی خبر داد و گفت : از این تعداد ۴۶۷۰ نفر مرد و ۲۱۸۶ نفر زن هستند.

وی افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مراجعه ۵۶۸۷ نفر، حدود ۱۷ درصد افزایش داشته است.

خانی فوتی‌های تصادفات استان طی این مدت را ۳۷۳ نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد ۲۸۱ نفر مرد و ۹۲ نفر زن هستند.

وی افزود: متاسفانه این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۳۰۳ نفر، ۱۸ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تعداد مصدومین حوادث کار استان در هفت ماهه ابتدای سال را ۳۹۷ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۳۹۰ نفر مرد و هفت نفر زن هستند.

وی اظهار کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مصدومیت ۳۰۳ نفر، ۳۱ درصد افزایش داشته است.

خانی فوتی‌های حوادث کار استان را در هفته ماهه ابتدایی امسال ۱۶ نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد که ۱۵ نفر آن‌ها را مردان تشکیل می‌دهند نسبت به سال گذشته با فوت ۲۴ نفر، ۳۳ درصد کاهش داشته است.

این مسئول فوت ناشی از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن را در هفت ماهه امسال هفت نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد دو نفر زن و پنج نفر مرد بودند.   این تعداد نیز نسبت به سال گذشته با فوت ۱۰ نفر، سه نفر کمتر شده است.

خانی تعداد فوتی‌های سوختگی استان را هم طی این مدت ۳۶ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۲۲ مرد و ۱۴ نفر زن بودند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۳۱ مورد فوت، پنج نفر کمتر شده است.

خانی از غرق شدن هشت نفر در آب‌های استان هم خبر داد و گفت: این آمار هم در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با غرق شدن ۱۶ نفر عملا به نصف کاهش یافته است.

وی افزود: در هفت ماهه امسال هشت نفر بر اثر برق گرفتگی جان باختند که تعداد آن‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت ۱۳ نفر، پنج نفر کمتر شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.