معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران درباره ویژگی ون‌های سقف بلند توضیحاتی ارائه کرد.

علی محتشمی پور ضمن اشاره به قرارداد خرید ۲۰۰ دستگاه ون سقف بلند (High roof) توسط شهرداری تهران اظهارکرد: ون‌های سقف بلند همان ون‌های معمولی هستند با این وجه تمایز که ارتفاع کف خودرو تا سقف بلندتر از ون‌های دلیکای فعال در شبکه تاکسیرانی است. خرید ون‌های سقف بلند یکی از برنامه ریزی و پروژه‌های مدیریت شهری تهران برای رفاه حال شهروندان است.

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ادامه اظهارکرد: زمانی که مسافر وارد فضای حمل و نقلی بیشتر از چهار سرنشین می‌شود، فضا باید با استاندارد‌های جهانی همخوانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از اعتراضات همیشگی شهروندان در خصوص ون‌های دلیکا بود، گفت: این ون‌ها فضای کوچکی دارند و امکان برخاستن و نشستن به صورت عادی وجود ندارد همچنین از لحاظ اصول ارگونومیک مشکل‌زا هستند و سبب اذیت شهروندان می‌شوند.

به گفته محتشمی پور با توجه به سقف بلندی که این ۲۰۰ دستگاه ون دارند، دیگر نشستن و بلند شدن شهروندان به آسانی خواهد بود، ضمن اینکه خودرو‌های سقف بلند از استاندارد‌های کیفی بیشتری در جهان نسبت به ون‌های اکونومی و غیرسقف بلند برخوردار هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
خوبه المان هست که ماشینهای دست دوم 5 سال کارکرده خودشو به ایران بده و ایران30 سال استفاده کنه- خدایی ونهای قبلی را ببینید دود که میده قراضه هم هست اصلا معاینه فنی اینا چجوریه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
200 تا برای تهران؟ به هر خط یک ون هم نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
سقف کوتاه خودروهای جمعی = دیسک کمر و خرابی زانو
آخرین اخبار