کمیته تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در کشور برتر شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: کمیته تحقیقات و فناوری این دانشگاه برای دومین سال متوالی رتبه برتر دانشگاه‌های سطح سه کشور را کسب کرد.

حسین شیبانی افزود: بنابر اعلام معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شاهرود موفق به کسب رتبه نخست تحقیقات و فناوری در ارزشیابی بین دانشگاه‌های سطح سه کشور شد.

وی با بیان اینکه ۲ محقق و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هم در فهرست ۲ درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفتند، ابراز داشت: در آخرین به روز رسانی «ناشر الزویر» و «دانشگاه استنفورد»، محمدحسن امامیان (استاد اپیدمیولوژی در دانشکده بهداشت) و مجید صالحی (استادیار مهندسی بافت در دانشکده پزشکی) موفق به کسب این افتخار برای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شدند.

شیبانی با اشاره به اینکه در گذشته دانشگاه‌ها راهبرد یادهی و یادآوری از آن‌چه وجود داشت را در دستور کار داشتند، ادامه داد: پس از گذشت زمان این نوع دانشگاه‌ها به تولید علم و پژوهش روی آوردند و دانشگاه‌های سطح ۲ را ایجاد کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار داشت: پس از آن دانشگاه‌های سطح سه با رویکرد تولید علم و پژوهش در راستای تولید دستاورد‌های قابل استفاده در زندگی مردم آغاز به کار کردند.

وی تعیین شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب را در این راستا خواند و ابراز داشت: دانشگاه‌های سطح سه باید با تولید فناوری نوین در زندگی مردم تاثیر گذار باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.