۳۹۲ شناسنامه برای فرزندان دارای مادر ایرانی در خراسان رضوی صادر شد + فیلم

مدیر کل ثبت احوال خراسان رضوی از صدور ۳۹۲ شناسنامه برای فرزندان دارای مادر ایرانی و پدر خارجی در خراسان رضوی خبر داد.

مدیر کل ثبت احوال خراسان رضوی از صدور ۳۹۲ شناسنامه برای فرزندان دارای مادر ایرانی و پدر خارجی در خراسان رضوی خبر داد.

غلامحسین قنبری در نشست خبری که در اداره کل ثبت احوال خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای طرح تعویض شناسنامه تاکنون تعداد چهار میلیون و ۶۷۵ هزار و ۳۶۴ جلد شناسنامه مکانیزه در استان صادر شده است. این تعداد ۶۸ درصد جمعیت استان را در بردارد. همچنین از کل شناسنامه‌های مکانیزه‌ای که در استان صادر شده، ۲ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۹۱۲ جلد شناسنامه مکانیزه در مشهد صادر شده است. این آمار ۷۱.۷ درصد جمعیت شناسنامه‌دار در مشهد را در بردارد.

قنبری با اشاره به جمعیت واجدین شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در خراسان رضوی نیز افزود: در استان چهار میلیون و ۹۵۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند. تعداد درخواست‌های اولیه اخذ شده برای کارت هوشمند ملی در استان چهار میلیون و ۸۹۶ هزار و ۱۸۷ مورد است. آمار ارائه شده درخواست‌های اولیه نسبت به جمعیت استان ۹۸.۹ درصد است.         

قنبری بیان کرد: ۵۳ هزار و ۸۱۳ نفر جمعیتی هستند که تاکنون جهت دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نکرده‌اند که ۱.۱ جمعیت استان را در بر می‌گیرد. همچنین ۱۶۱ هزار و ۲۵۲ فقره کارت هوشمند ملی آماده تحویل است که باید شهروندان برای دریافت به مراکز مربوطه مراجعه کنند.  

قنبری تعداد کارت‌های هوشمند ملی تحویل شده در استان را چهار میلیون و ۲۳۴ هزار و ۸۲۶ مورد اعلام کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۸۴ هزار و ۸۲۶ مورد کارت هوشمند ملی تحویل شده است. ۶۳۷ هزار و ۱۵۳ کارت هوشمند ملی نیز جهت صدور در دست اقدام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
و میلیونها افغانی که در کل کشور کارت ملی گرفتند و میگیرند . خلاف قانون اساسی ایران. و سیستانی ها و بلوچ ها که در ایرانی هستند که نه کارت ملی دارند و نه یارانه میگیرند. واقعا نماینده گان ایران در مجلس انسان هستند. ایرانی هستند یا همه افغان هستند؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۱:۰۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
جناب ایرانی بدون شناسنامه وجود نداره انهای توسیستان وبلوچستان بدون شناسنامه هست اصلا ایرنی نیست من خودم چند سال سیستان بلوچستان زندگی کردم یاپاکستانی هست یاافغانی فقط ادعای ایرانی بودن دارن وعده هم ازانها همایت مکنه که موفق هم بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
مملکت بی در و پیکر همین میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
عجب مملکت مسخره ای