رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت:با رانندگان متخلفی که با وسیله نقلیه دارای عیب و نقص فنی و بدون معاینه فنی معتبر در جاده‌ها اقدام به رانندگی می‌کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

سرهنگ اصغر زارع گفت: رانندگان خودرو‌های سبک و سنگین باید نسبت به رفع نقص فنی و انجام معاینات فنی دوره‌ای وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

او ادامه داد: مأموران پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با رانندگان متخلفی که با وسیله نقلیه دارای عیب و نقص فنی و بدون معاینه فنی معتبر در جاده‌ها اقدام به رانندگی می‌کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: رانندگان باید قبل از شروع به حرکت از سالم بودن ترمزها، چراغ‌ها، برف پاک‌کن، باطری، سیستم گرمایشی و لاستیک وسیله نقلیه خود و همچنین از به همراه داشتن تجهیزات ایمنی لازم در راه‌ها اطمینان حاصل کنند.

او بر لزوم فرهنگ‌سازی دریافت معاینه فنی برای خودرو‌ها تأکید و خاطرنشان کرد: انجام معاینات فنی دوره‌ای علاوه‌بر تضمین عملکرد درست خودرو و افزایش عمر مفید آن می‌تواند تأثیر زیادی بر ایمنی راننده و رانندگی داشته باشد، از این رو باید توجه و اهمیت زیادی به آن صورت گیرد.

 

منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
معاینه فنی با این روش فقط تله پول بگیری می باشد تا بحال دوبار بعد از معاینه فنی یکبار بلافاصله و بعدی بعد سه روز ماشین با مشکل جدی و خطرناک مواجه شد باید هر کس اطلاعات درست از وسیله خود داشته باشد و بداند که چه وقت ماشین را برای برطرف کردن عیوب ببرد الان معاینه فنی شده مثل داشتن گواهی نامه دیروز گرفتم بگاز دریغ از اینکه دیروز که ترمز میزدی و کمک چک میکردی در مرکز معاینه اخرین روزهای عمر انها بوده که ....
آخرین اخبار