همزمان با سومین روز از هفته بسیج، استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه تعدادی از بسیجیان سازمان بسیج رسانه با خانواده شهید عرصه رسانه استان، سردار شهید وهاب شهرانی دیدار کرد.

غلامعلی حیدری در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج و یادآوری رشادت‌های بسیجیان جان برکف در عرصه‌های گوناگون، شهید شهرانی را مصداق الگوی تمام عیار در زمینه‌های عقیدتی، اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی و هنری دانست و اظهار داشت: از سال‌های دفاع مقدس و در جبهه‌ها توفیق آشنایی با این رزمنده شهید را داشتم و افتخارم این است که با شهید والامقام، شهرانی همرزم بوده ام که تمام خلقیات، اخلاق و رفتار ایشان برای ما آموزنده است.

وی افزود: ویژگی ممتاز شهید شهرانی تلفیق اخلاق با هنر بود که وظایف، کار‌ها و مأموریت را با ذوق هنرمندانه در هم می‌آمیخت و این ابتکارات در نتیجه کار‌ها و برنامه‌ها خیلی موثر بود و باعث شده بود ایشان به فردی خلاق، کارآمد و تأثیر گذار تبدیل شود که هم در کار و برنامه خود موفق بود و هم باعث الگوگیری دیگران از خود بود و در نهایت با روح اخلاص و فداکاری به درجه عالیه شهادت نائل شد.


بیشتر بخوانید


احسان ربیعی مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: همراهی استاندار با بسیجیان بسیج رسانه در دیدار با خانواده معظم شهید، مایه دلگرمی و افتخار این قشر است و حضور در جمع باصفای خانواده شهید فرصت مغتنمی است که به برکت این ایام شامل حال ما شده است.

وی افزود: حضور در محضر خانواده شهدا و استمداد از روح ملکوتی شهیدان، سعادتی است که نصیب محبان ایثارگران می‌شود و سازمان بسیج رسانه مفتخر است در سال ۱۴۰۱ برنامه‌های محوری و اجرایی خود از جمله شروع جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان و رونمایی از پوستر آن را در منزل شهید شهرانی برگزار کرده و با کمک و امداد معنوی روح این شهید عزیز بتوانیم به اهداف انقلابی خود در بسیج رسانه برسیم.

ربیعی اضافه کرد: همکاری و هماهنگی خانواده شهید شهرانی، تنها شهید عرصه رسانه‌ای و خبری استان با بسیج رسانه قوت قلب ما در اجرای برنامه‌هاست و زحمات و مساعدت آنان در کیفیت برنامه‌های این سازمان قابل تقدیر و سپاس است.

گفتنی است؛ شهید وهاب پانزدهم بهمن ماه ۱۳۳۹، در روستای کران از توابع شهرستان فارسان به دنیا آمد وی تا سوم متوسطه در رشته ریاضی درس خواند و به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت.

سال ۱۳۶۰ ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد و هجدهم بهمن ماه ۱۳۶۱، با سمت فرمانده گروهان در رقابیه به شهادت رسید.

پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و هجدهم آذرماه ۱۳۶۹، پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

شهید علاوه بر فرمانده گروهان، مسئول تبلیغات سپاه و خبرنگار نیز بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار