معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بر لزوم تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام برای نسل جدید تاکید کرد و گفت: یکی از دلایل اتفاقات اخیر آن است که آنطور که باید دستاورد‌ها برای مردم جامعه تشریح نشده است.

سردارفقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در همایش جهاد تبین به مناسبت هفته بسیج در جمع فرماندهان ادارات کل استان گفت: بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شناخت وجامعیت کامل از مسائل روز وامداد الهی خود فرمان تاسیس شجره طیبه بسیج را دادند که این رویداد عظیم باعث ایجاد تحولات عظیمی در کشور شد به طوری که هرجا که بسیج ورود میکرد تحول ایجاد میشد که میتوان نمونه بارز آن را در دفاع مقدس دید که سند معتبر آن شهدا، آزادگان و جانبازان وایثارگران هستند.

سردار عوضعلی فقیری بیان کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در طول عمر انقلاب هر گاه قصد ضربه زدن به ما را داشتند با دفاع جانانه بسیجیان روبرو شدند دشمن در زمان ورود به باتلاق خاورمیانه تجاوز به عراق وسوریه اگر ترس از وجود بسیج در ایران نبود بخود جرات حمله به ایران را می‌داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اتفاقات اخیر را ناشی از بی اطلاعی احاد مردم نسبت به پیشرفت‌های نظام دانسته و بیان کرد: تبین اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی از واجبات است و به فرموده مقام معظم رهبری مدظله‌العالی که تاکید به جهاد تبین دارند جهاد تبین را از اقدامات اولویت دار در دستگاه‌های اجرایی دانسته وخواستار برگزاری جلسات جهاد تبین در ادارات شدند.

درپایان نیز حجت السلام والمسلمین اصغری، پیرامون جهادتببین و مسائل روزکشور و اهداف دشمنان در اسلام مطالبی را مطرح و از فرمانده هان پایگاه ها‌ی ادارات هوشیاری و بصیرت افزایی را در شرایط فعلی خواستار شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار