معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل از حل مشکلات فعالین اقتصادی بخش آب استان به صورت ویژه و عملیاتی‌تر خبر داد.

یاسر عبداللهی عابد با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم در بخش اقتصادی است، گفت: تسهیل شرایط برای جذب سرمایه‌گذار و حل مشکلات فعالین اقتصادی دو مولفه مهمی می‌باشد که باید مدنظر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در جلسه بررسی مسایل و مشکلات فعالین اقتصادی حوزه آب با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در محل سالن جلسات شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با حضور فعالین اقتصادی ظرفیت‌های آبی استان در بخش گردشگری و صنعت را مهم دانست و تصریح کرد: گردشگری حوزه آب و وجود شهرک صنعتی تخصصی آب در استان دو موضوع اساسی است که می‌تواند زمینه‌ساز رشد اقتصادی باشد.

عبداللهی عابد ادامه داد: مدیران با اجرای قوانین و مقررات به دنبال حمایت از بخش خصوصی باشند و نباید با سخت‌گیری بی‌مورد شرایط را برای فعالیت اقتصادی سخت کنند.

او اظهار کرد: این جلسه در راستای حمایت از فعالین اقتصادی بخش آب و حل مشکلات آن‌ها جهت اجرایی کردن مصوبات ستاد تسهیل برگزار شد.

واگذاری ظرفیت‌های آبی استان به بخش خصوصی

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در ادامه این جلسه گفت: حمایت از سرمایه‌گذار و فعالین اقتصادی در بخش آب یکی از موضوعاتی است که در برنامه عملیاتی و اهداف کلان شرکت آورده شده است.

علی حیدری اناری افزود: کاهش تصدی‌گری و واگذاری ظرفیت‌های آبی و خدمات به بخش خصوصی، کاهش مدت زمان پاسخگویی به درخواست‌ها و استعلامات به ۴۸ ساعت از سیاست‌هایی که طی یکسال گذشته در این شرکت عملیاتی شده است.

او تصریح کرد: آماده انجام هرگونه همکاری لازم در چهارچوب قانون به منظور حمایت از بخش خصوصی هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.