ستاره گلزن فوتبال ایران در رده چهارم برترین گلزنان جام جهانی در پایان روز سوم مسابقات قرار گرفته است.

با گذشت سه روز از مسابقات جام جهانی و برگزاری بازی‌های دور اول مرحله گروهی در چهار گروه A تا D، چهار بازیکن موفق شدند بیشتر از یک گل برای تیم‌های فوتبال کشورشان به ثمر برسانند که در این بین نام مهدی طارمی هم وجود دارد.

انر والنسیا، ستاره تیم ملی اکوادور که در دیدار افتتاحیه جام جهانی موفق شد مقابل قطر بریس کند، نخستین دوگله این دوره از مسابقات لقب گرفت. بعد از او، باکایو ساکا، ستاره تیم ملی انگلیس با ثبت دو گل مقابل ایران، دومین بازیکنی شد که موفق به دبل در جام جهانی ۲۰۲۲ شده است. دیداری که البته یک ستاره دیگر هم داشت و آن، مهدی طارمی، گلزن تیم ملی فوتبال ایران بود.

طارمی که گل اول خودش را به زیبایی هرچه تمام‌تر با یک ضربه زیرطاقی وارد دروازه پیکفورد کرد، دومین گل خودش در این جام را از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند تا گرت ساوت‌گیت را دچار نگرانی جدی بابت خط دفاعی‌اش بکند.

اما شب گذشته اولیویه ژیرو، ستاره خط حمله فرانسه که با مصدومیت بنزما، بار دیگر مهاجم نوک اصلی تیمش شد، توانست مقابل استرالیا دو بار گلزنی کرده و علاوه بر رسیدن به رکورد تیری هانری به عنوان برترین گلزن تاریخ تیم ملی فرانسه، نام خودش را به عنوان چهارمین بازیکن دو گله این رقابت‌ها ثبت کند.

هرچند تنها یک بازی از دور گروهی و آن هم در نیمی از گروه‌ها برگزار شده و مشخصا لیست برترین گلزنان جام تا پایان تورنمنت دستخوش تغییرات بسیار خواهد شد، اما فعلا، بر اساس دقایق بازی، مهدی طارمی بعد از ساکا، والنسیا و ژیرو که هرکدام به ترتیب ۷۱، ۷۷ و ۸۹ دقیقه بازی کردند، در رده چهارم برترین گلزنان جام قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
پس سلبریتی همچین بدکم نیست نه غلاااااام!
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۰۷:۴۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
آره صددرصد کفش طلا برنده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
هنوزم که توی توهمید کدوم کفش طلا. سه شنبه هفته بعد باید برگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
سرود ملی رو میخونه و کفش طلا رو هم میبره ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
لنگ سرافراز
۱۴:۳۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
بایک گل و یک پنالتی زده ، خیلی زود ذوق زده شدید !!!
Italy
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
کمتر طرفداریه تیم ملی رو بکنین شما به عنوان رسانه تا میتونین باید انتقاد کنید تا تیم بهتر و بهتر بشه..تعریف کردن از تیم بدتر از سمه..باید تا میشه ازشون انتقاد کرد
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۵:۵۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
در این شرایط که تیم ملی تحت فشار روحی و روانی است، باید حمایت کرد.
انتقاد بسیار خوبه اما هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد!
آخرین اخبار