مسعود درستی، با بیان اینکه تمام کارکنان و پیمانکاران شرکت برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان تلاش میکنند، گفت: امیدوارم که شاهد بهبود مستمر خدماترسانی در مترو تهران و حومه باشیم.
مدیرعامل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه سرویسدهی در خطوط هفتگانه مترو تهران و حومه با کمترین نقص و اختلال ممکن انجام میشود، تصریح کرد: یکی از نقاط قوت مترو تهران امکان مدیریت زمان سفر در آن است، اما در بعضی مواقع به علت نقض فنی، حرکت قطارهای مترو دچار وقفه غالباً کوتاهی میشود که این خرابیها ناخواسته و حداقل است، اما تمامی تلاش خود را برای کاهش این اختلالات به کار خواهیم گرفت.
وی با بیان اینکه شاهد روند افزایشی آمار مسافران در مترو پایتخت هستیم، افزود: در آبانماه سال ۱۳۹۸ و قبل از شیوع بیماری کرونا؛ یک میلیون و ۸۱۲ هزار و ۲۱ نفر در روز با خطوط مترو تهران و حومه جابهجا شدند؛ اما این آمار با کاهش چشمگیری در ایام کرونا روبرو شد. امسال بعد از گذر از بحران کرونا در ۲۲ آبانماه، آمار سفر در متروی تهران و حومه به رقم یک میلیون و ۵۱۲ هزار مسافر رسید که نشان از نزدیکشدن آمار مسافری مترو به قبل از شیوع کرونا دارد.
مدیرعامل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: آمار جابهجایی مسافر در آبان ۱۴۰۱ نیز نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است.