فرمانده سپاه چابهار گفت: یک‌هزار بسته معیشتی بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص مواسات و یاری رساندن به محرومان در قالب پانزدهمین مرحله کمک‌های مومنانه در بین خانوارهای نیازمند این شهرستان توزیع شد.

خدارحم سارانی اظهارداشت: ارزش هر بسته معیشتی به مبلغ ۷۰۰ هزار تومان است که در مناطق ۱۱ گانه حاشیه شهر چابهار در بین نیازمندان توزیع شد.

وی تصریح کرد: گرامیداشت هفته بسیج و رزمایش جهادگران فاطمی تعداد یک‌هزار بسته معیشتی شامل برنج، گوشت مرغ و حبوبات آماده توزیع است.

فرمانده سپاه چابهار با اشاره به اینکه ۱۸۶ عنوان برنامه در قالب ۲۶ موضوع در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت این شهرستان اجرا خواهد شد، افزود: فضاسازی تبلیغاتی، دیدار با ائمه جمعه تشیع و تسنن، بازسازی عملیات کربلای پنج، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، کارگاه‌های آموزشی مرتبط با خانواده، گشت‌های رضویون، برگزاری مسابقات ورزشی و بومی محلی، برگزاری اردوهای فرهنگی معنوی در سواحل مکران، اجرای طرح کمک‌های مومنانه در مناطق محروم، افتتاح طرح‌های خدمات رسانی بسیج سازندگی و برگزاری همایش اقتدار بسیجیان از مهمترین برنامه‌های اجرایی در طول هفته بسیج در چابهار است.

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس،آرمان‌های انقلاب و امام راحل، یادآوری به نسل‌های جوان، ادامه دادن راه شهدا برای دفاع از کشور، ایجاد راه روشن و پیشرفت در حوزه‌های مختلف از مهمترین اهداف هفته بسیج هست که با خلوص نیت و تفکر جهادی و بسیجی همراه است.

سرهنگ سارانی ادامه داد: همچنین گرامیداشت هفته بسیج، رزمایش بزرگ فاطمی ۲ با حضور گروه‌های نمونه جهادی و بسیجیان با شرکت ۱۰ گروه جهادی در ۲ حوزه بانوان و آقایان آغاز و تا پایان هفته بسیج (به مدت هفت روز) در حاشیه شهر چابهار و در روستاهای محروم؛ به مردم خدمات ارائه خواهند کرد.

وی افزود: در نظر داریم برنامه‌های مختلف عمرانی، خدماتی به مردم مناطق محروم شهرستان ارائه شود که مهمترین آنها افتتاح مدرسه، توزیع یک‌هزار بسته کمک‌های مومنانه، افتتاح طرح جهاد آبرسانی به ۲۵ روستا، توزیع یک‌هزار و ۴۰۰ بسته لوازم التحریر، برگزاری کارگاه های آموزشی و برگزاری رقابت‌های بومی محلی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار