جام جهانی نفرت و خشم ملت‌های عرب از رژیم صهیونیستی را آشکار کرد

یکی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کرد بیشتر عرب‌های حاضر در قطر با عادی سازی روابط با این رژیم مخالف هستند.

شبکه تلویزیونی آی ۲۴ نیوز رژیم صهیونیستی اذعان کرد بیشتر عرب‌های حاضر در قطر با عادی سازی روابط با این رژیم مخالف هستند.

به گزارش پایگاه اینترنتی الخلیج الجدید، شبکه آی ۲۴ از موج خشم عربی از مشارکت صهیونیست‌ها در جام جهانی خبر داد و اعلام کرد تجمعات تماشاچی‌های عرب بخصوص تونسی‌ها خالی از پرچم فلسطین نیست. بیشترین عرب‌های حاضر در جام جهانی تونسی‌ها هستند، زیرا ۳۰ هزار کارگر تونسی در قطر کار می‌کنند.

خبرنگار این شبکه صهیونیستی هم گفت زمانی که با تماشاچی‌های عرب در کافه‌ها و بازار سخن گفتم از آن‌ها شنیدم که مسئله فلسطین اولویت ملت‌های عرب است، نه دولت‌های آنها.

آی ۲۴ نتیجه گرفت که هر چند گمان می‌رفت که بعد از گذشت دو سال از امضای توافقنامه‌های ابراهیم (عادی سازی روابط را رژیم صهیونیستی)، تل‌آویو تا حدودی توانسته در دولت‌های عرب نفوذ کند، اما ملت‌های عرب بخصوص در شمال آفریقا با عادی سازی به شدت مخالفند و معتقدند حیله‌های اقتصادی رژیم صهیونیستی برای جلب اعتماد ملت‌های عرب کارساز نخواهد بود.

مردم کشورهایی مانند مراکش، بحرین و سودان که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند بارها با انجام تظاهراتی در کشورهای خود از عادی سازی روابط با این رژیم ابراز نارضایتی کرده و خواهان قطع دوباره روابط با رژیم اشغالگر شدند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار