مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

درخشش هنرمندان همدانی در جشنواره فانوس مایه افتخار استان است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: همدان در سطح کشور در حوزه بلوغ هنری حرف اول را می‌زند و اخیرا در جشنواره ملی هنری فانوس در اصفهان، هنرمندان این استان خوش درخشیدند.

مهدی ظفری در دیدار صمیمی هنرمندان برگزیده و دست‌اندرکاران جشنواره هنری فانوس با حضور استاندار همدان، گفت: این دیدار چند وجه دارد یکی حضور استاندار به عنوان رئیس شورای فرهنگ دفاع مقدس استان است و دیگر این هم اندیشی بچه‌های مسلمان است که دشمن از این وحدت و از تصاویر چنین دیدار‌هایی هراس دارد و این یک دیدار حماسی و بیعت با شهدا است.

او گفت: خداوند به هنرمندان لطف داشته و آنان باید هنر خود را پخش و ترویج دهد، هنرمند کارش فقط برای دیده شدن خودش نباشد و هنرمند باید هنر را توسعه دهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: همدان در سطح کشور در حوزه بلوغ هنری حرف اول را می‌زند و اخیرا در جشنواره ملی هنری فانوس در اصفهان، هنرمندان همدانی خوش درخشیدند و مقام‌هایی را کسب کردند و در جشنواره‌های هنری مختلف نیز هنرنمایی کرده‌اند.

ظفری به اشاره به برگزاری همایش نهضت ترجمه و توجه ویژه رئیس جمهور به این همایش، گفت: در نظر داریم به منظور ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ۸ هزار معلم و ۱۱۰ نویسنده نوقلم تربیت کنیم و چندین انجمن مختلف هنری در حوزه دفاع مقدس در سطح استان فعال است.

او گفت: نوع گفتمان یک هنرمند به عنوان کسی که می‌خواهد هنر را در جامعه ترویج دهد بسیار مهم است و در هر کجا هستیم باید اثرگذار و پیام رسان ارزش‌های جامعه باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار