معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: رهبر انقلاب در سال ۸٠ نیز بر رفع مشکل آب استان اصفهان تأکید داشتند اما صحبت اخیرشان نوعی اتمام حجت با مدیران بود.

مهران زینلیان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره مشکل آب استان اصفهان گفت: بیانات رهبر انقلاب، سخنان مثبتی بود که انرژی مضاعفی را به مجموعه مدیران و کارشناسان قرارگاه آب استان داد.

او با بیان اینکه رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه مسأله آب اصفهان موضوعی مهم است و باید حل شود، افزود: البته ایشان در سال ۸٠ نیز بر این موضوع تأکید داشتند، اما صحبت اخیرشان نوعی اتمام حجت برای مدیران بود تا با تمام قوا مسأله را پیگیری کنند.  

زینلیان گفت: در حال حاضر در مسأله آب، نوبت وزارت نیرو رسیده تا وعده‌های چندین ساله خود که مورد اشاره رهبر انقلاب بوده را عملیاتی کند و ما نیز پیگیر هستیم.  

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه سخنان رهبر انقلاب هم برای مدیران و هم کشاورزان امیدبخش بود، خاطرنشان کرد: در مجموعه مدیریتی، بیش از پیش مصمم شدیم تا مسیری که به‌طور شبانه‌روزی در حال پیگیری آن بودیم را پیش بگیریم.  

او با بیان اینکه مشکل آب استان حل شدنی است و در این راستا با بیانات رهبر انقلاب نوعی اتمام حجت برای حل موضوع حل موضوع مطرح شد، خاطرنشان کرد: با نگاهی عالمانه و عادلانه به حوضه زاینده‌رود بر این باوریم که مشکل حل شدنی و تنها نیازمند عزم جدی مدیران است.

منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.