قائم‌مقام وزیر کشور در امور حقوقی و مجلس گفت: بسیاری از بودجه‌ها و اعتبارات در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید مدبرانه توزیع شود.

علیرضا احمدی امروز در نشست مشترک شهرداران و رؤسای شورا‌های اسلامی کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور گفت: اکنون شاهد یک انسجام و همدلی بین شهرداران و رؤسای شورا‌های اسلامی کلان شهر‌ها هستیم که بسیار امری امیدبخش است.

او با بیان اینکه معتقدیم شهرداران و شورا‌های اسلامی در کشور راهگشا هستند، افزود: حضور رئیس‌جمهور در شورا‌های عالی استان، نویدبخش روز‌های روشن و نشان از اهمیت شورا‌ها در افق نگاه دولت است.

قائم‌مقام وزیر کشور در امور حقوقی و مجلس تصریح کرد: در بدنه وزارت کشور و شخص وزیر کشور نیز شورا‌ها پر اهمیت شمرده می‌شود، به طوری که تاکید شده است در بسیاری از بودجه‌ها و اعتبارات در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید مدبرانه توزیع شود، بنابراین مقرر شده است مباحث عمرانی مجدانه از طریق معاونت عمرانی وزارت کشور پیگیری شود.

احمدی خاطرنشان کرد: قرار است بودجه ۱۴۰۲ بر اساس برنامه هفتم توسعه بسته شود، در این راستا اولین اقدام تنظیم برنامه هفتم توسعه این است که باید شورا‌های اسلامی و شهرداری‌ها در آن پررنگ دیده شود.

او تاکید کرد: وزارت کشور به عنوان متولی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در خدمت شهرداری‌ها است تا برای پررنگ کردن نقش آن‌ها در بودجه ۱۴۰۲ اقدام کند، در این راستا اقدام جدی در جهت منافع شورا‌های اسلامی و شهرداران را رسالت وزارت کشور می‌دانیم.

قائم‌مقام وزیر کشور در امور حقوقی و مجلس گفت: وزیر کشور به عنوان مدافع سرسخت شورا‌ها و شهرداری‌ها از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.