مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت هزار و ۵۰۰ واحد منزل مسکونی در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر به بنیاد مسکن واگذار شده است.

 روح اله عمادی به همراه مدیرکل دیوان محاسبات استان در بازدید از طرح نهضت ملی مسکن دهدشت، افزود: در شهر دهدشت هزار و ده واحد تعیین تکلیف و زمین مورد نیاز تحویل متقاضیان شده است.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بیان کرد: در مجموع و به صورت میانگین، واحد‌های مسکونی استان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
 
او گفت برخی از واحد‌های مسکونی درشهر دهدشت تکمیل و متقاضیان در آن ساکن شدندو  یادآور شد: در گچساران هم برخی از طرح‌ها حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که براساس برنامه ریزی‌ها صورت گرفته، تلاش داریم تا در اوایل سال آینده این طرح‌ها تکمیل و تحویل متقاضیان شود.
 
مدیرکل دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد هم هدف از این بازدید را، بررسی مشکلات موجود در اجرای طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: مهمترین مشکل متقاضیان این طرح در کهگیلویه، ضعف خدمات زیرساختی در اجرا است.
 
کیهان با بیان اینکه مردم برای ساخت منازل مسکونی خود در این طرح با مشکل تامین آب و برق مواجه هستند، افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های خدمات رسان استان برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.
 
او بیان کرد: با توجه با قیمت بالای ابزار و مصالح مورد نیاز ساخت مسکن، مردم از مبلغ کم و نرخ بالای تسهیلات مسکن برای اجرای این طرح گلایه داشتند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.