راستینه گفت‌: با امضای قرارداد‌های فرا سرزمینی و سند راهبردی ایران با کشور‌های مختلف خارج از کشور لرزه به جان دشمنان نظام و انقلاب اسلامی افتاد.

احمد راستینه هفشجانی در گردهمایی بصیرتی کارکنان، داوطلبان، جوانان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری که به همت پایگاه مقاومت بسیج این نهاد در شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: عرصه حکمرانی در جهان تغییر کرده است و مرزها نمی‌تواند مانعی برای انتقال پیام ها، افکار و داده‌های افراد ایجاد کند.

وی افزود: حکمرانی امروز از مولفه‌های متععدی شکل گرفته است و مهمترین آن، حکمرانی رسانه و جنگ شناختی می‌باشد اقدامی که دنیای غرب به خصوص ایالات متحده آمریکا سالیان متمادی برای خلق هویت جدید و جهان شمول تمرکزش را بر این موضوع گذاشته است.

راستینه اضافه کرد: در این اقدام، شهروند جهانی را در حکمرانی جدید رسانه خلق و گام به گام مولفه‌های آن را به جهان تحمیل کردند تا آن را به مستعمره هویت شهروند جهانی آمریکا تبدیل نمایند.


بیشتر بخوانید


وی گفت: در سال ۱۳۵۷ انقلاب اسلامی ایران، خط بطلانی بر هویت شهروند جهانی کشید و گفتگوی جدیدی را به جهان مخابره کرد تا تلاش دشمنان در حکمرانی رسانه و انتقال هویت خودشان به ملت‌ها بی نتیجه بماند.

راستینه تصریح کرد: در همین حکمرانی رسانه و فضای مجازی غربی ها، وقتی پلیس یک جوان ۲۵ ساله سیاه پوست آمریکایی را به بهانه تخلف رانندگی مورد هدف ۴۰ گلوله قرار می‌دهد این رسانه در پاسخ به این اقدام پلیس آمریکا را مقتدر و شکست ناپذیر به جهانیان مخابره می‌کند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جهان، اظهار داشت: رسانه‌های غربی تلاش‌های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان ایران، جمعیت هلال احمر، جوانان، توزیع کمک‌های مومنانه و... را به تصویر نمی‌کشند و دستیابی جمهوری اسلامی ایران به ساخت واکسن کرونا سخن به میان نمی‌آورند به این اقدام می‌گویند حکمرانی هوشمند رسانه‌ای شهروند جهانی غرب.

راستینه افزود: پس از گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک به ۹۰ درصد جمعیت دانشگاهی ما را بانوان تشکیل می‌دهند چراکه زنان و دختران این سرزمین توانسته اند در صحنه‌های پزشکی، مهندسی، ورزشی و... خوش بدرخشند.

وی با اشاره به سرنگونی داعش از سوی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اضافه کرد: مردم با حضور میلیونی خود در تشییع پیکر این شهید نشان دادند که یک ملت عفیف، آماده جهاد و مبارزه هستند.

راستینه گفت: ساخت موشک ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتری نقطه زن با توانایی حمل کلاهک هسته ای ، آغاز غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم ، رونمایی از موشک هایپرتونیک با توانایی پنج برابری بیش از قدرت صوت، رونمایی از موشک باور ۳۷۳ و. اقداماتی است که پاتک سختی به دشمنان وارد کرده است.

وی به امضای بزرگترین قرارداد اقتصادی و نفتی ایران با کشورهای فرامنطقه ای، اظهار داشت: این قرارداد ۴۰ میلیارد دلاری در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و ۱۰۰ ساله از زمان ملی شدن صنعت نفت صورت گرفته و هشت میلیارد دلار آن تاکنون محقق شده و طرح مورد نظر آماده اجرا است.

راستینه تصریح کرد: با امضای قراردادهای فرا سرزمینی و سند راهبردی ایران با کشور‌های مختلف خارج از کشور لرزه به جان دشمنان نظام و انقلاب اسلامی افتاد چراکه ۵۰۰ هزار هکتار زمین در کشور ونزوئلا برای کشت محصولات فراسرزمینی در اختیار ایران قرار داده شد.

وی ادامه داد: مجاهدت‌های شهدا سرمایه قدرتمندی برای حرکت ایران به سمت تمدن نوین اسلامی به شمار می‌رود.

گفتنی است؛ در پایان گردهمایی بصیرتی کارکنان، داوطلبان، جوانان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری که به همت پایگاه بسیج این نهاد در شهرکرد برگزار شد از خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران این جمعیت تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۰۸:۵۲ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
هیچ جا کشور خودمان نمیشود اما کشت فرا سرزمینی هم هنر بزرگی است و خود پدافند غیر عامل