مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون با اشاره به نقش بسیج در برهه کنونی گفت: امروز وظیفه و رسالت بسیج علاوه بر حفظ امنیت دوشادش و کنار نیرو‌های نظامی فراجا، آجا و سپاه، هدایتگری در عرصه جهاد تبیین برای آحاد مردم جامعه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول محمدی در جمع خانواده‌های کارکنان مرکز آموزش ۰۷ شهید قنبر ترابی ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یک نیروی برگرفته از بدنه انقلاب با بهره‌گیری از تعالیم دینی و آرمان‌های انقلاب است و به عنوان یک راه علاج برای مشکلات مختلف جامعه در همه عرصه‌ها شناخته می‌شود.

او یادآور شد: امروز وظیفه و رسالت بسیج علاوه بر حفظ امنیت دوشادش و کنار نیرو‌های نظامی فراجا، آجا و سپاه، هدایتگری در عرصه جهاد تبیین برای آحاد مردم جامعه است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون با اشاره به اغتشاشات اخیر نیز گفت: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی با ایجاد نقشه فتنه و اغتشاشات سعی در تشویش اذعان عمومی کشور را داشته و دارند.

او گفت: دشمن با درج مطالب دروغ بر فضای مجازی و همچنین تجهیز مزدوران با دروغ و نیرنگ به دنبال ایجاد آشوب و فتنه در شهر‌های مختلف را داشتند که بحمد الهی با حضور آگاهانه نیرو‌های امنیتی و خصوصا مردم شکستی دیگر در تاریخ برای دشمنان به ثبت رسید.

محمدی گفت: وظیفه و رسالت نیرو‌های انقلاب، بصیرت افزائی با گفتمان جهاد تبیین در بین آحاد مختلف جامعه و خصوصاً جوانان و خانواده‌هاست که باید به خوبی بیان شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.