وزیر ارشاد با بیان اینکه ‌در اغتشاشات با یک جنگ واقعی رسانه‌ای مواجه شدیم، گفت: افکار‌سنجی‌ها نشان می دهد بخش مهمی از ابهامات توسط همکاران رسانه‌ای با پوشش اظهارات و موضع‌گیری‌های مسئولان در حال رفع شدن است.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد با اشاره به عملکرد رسانه‌ای در جریان اغتشاشات اخیر اظهار داشت: مجموعه همکاران رسانه‌ای، رسانه ملی و بخش‌های مختلف و همه ارگان‌ها و نهاد‌ها دارای بخش اطلاع‌رسانی هستند در حالی که در اتفاقات رخ داده اخیر در کشور، دشمن با یک تمهید مقدماتی برای این نقطه از قبل تصمیم گرفته بود.

وی افزود: در اتفاقات اخیر همه بخش‌های اطلاع‌رسانی کشور در حال پوشش اتفاقاتی بودند که در اربعین رخ داده بود و به عبارتی بسیاری از دوستان رسانه‌ای در حال پوشش اخبار مربوط به حضور ۴ میلیونی مردم در اربعین بودند که جزو اتفاقات بی‌نظیری بود در حالی که دشمن این تحولات و اتفاقات مهم را به کام مردم تلخ کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: همکاران رسانه‌ای در جریانات اخیر در بخش‌های مختلف زحمات زیادی کشیدند و هم‌اکنون روند افکارسنجی‌ها نشان از این دارد که بخش مهمی از ابهامات توسط همکاران رسانه‌ای با پوشش اظهارات و موضع‌گیری‌های مسئولان در حال حل شدن است.

اسماعیلی با بیان اینکه با یک مجموعه رسانه‌ای متحد و منسجم که به دنبال اخلال در نظام جمهوری اسلامی‌اند روبه‌رو هستیم، اضافه کرد: با یک جنگ واقعی رسانه‌ای مواجه شدیم و این کاملا طبیعی است بنابراین باید با هوشیاری کامل در این صحنه حاضر شویم تا آسیب‌های کمتری را در شبکه‌های رسانه‌ای خود داشته باشیم.

‌وی با تجلیل از اقدامات و فعالیت‌های خبرنگاران رسانه‌های ایران در دوران اغتشاشات خاطرنشان کرد: در این میان افرادی که خارج از وظایف حرفه‌ای خود عمل کنند از باقی افراد جدا هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.