نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: در اوضاع کنونی مسوولان باید بدون توجه به هیجانات با قوت به مسیر خود ادامه دهند و رسانه‌ها با بکارگیری همه ظرفیت‌ها به مقابله با همجمه‌های منفی و جنگ رسانه‌ای دشمنان بپردازند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زاهدان با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: در اوضاع کنونی مسوولان باید بدون توجه به هیجانات با قوت به مسیر خود ادامه دهند و رسانه‌ها با بکارگیری همه ظرفیت‌ها به مقابله با همجمه‌های منفی و جنگ رسانه‌ای دشمنان بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی  بسیج را شجره طیبه عنوان کرد و افزود: تقویت این نیروی مردمی لازمه ارتقای امنیت ملی، اقتدار و اعتلای نظام اسلامی است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه نقش بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، اداری و امنیتی و تعالی و پیشبرد ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی انکار ناپذیر است باید این نهاد ارزشمند در بخش‌های مختلف تقویت شود.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه دشمنان اقتدار نظام اسلامی را هدف قرار داده‌اند افزود: دشمنان نظام اسلامی از اقتدار انقلاب ترس دارند و به بهانه‌های مختلف بدنبال ایجاد تفرقه افکنی در بین مردم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی  افزود: ایران اسلامی امروز در عرصه‌های مختلف علمی، دفاعی و اجتماعی پیشرفت کرده که دشمنان از این اقتدار ترس و وحشت دارند و یکی از عوامل مهم دفاعی کشور در مقابل این هجمه دشمنان بسیج و نیرو‌های نظامی هستند.

نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دشمنان نظام با راه انداختن جنگ‌های ترکیبی و بر هم زدن وحدت و مقاومت یکپارچه و جنگ‌های رسانه‌ای و تبلیغات گسترده سعی دارند مردم را تحت تاثیر قرار دهند که هوشیاری شهروندان خط بطانی بر توطئه آنهاست.

امام جمعه زاهدان افزود: دشمن برای براندازی اقتدار نظام اسلام دست به این اغتشاشات زده و افرادی که دست نشانده و فریب خورده خودشان هستند را برای براندازی نظام اجیر کرده، درحالیکه ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران و همچنین نیروی انتظامی و نظامی اجازه نخواهند داد دشمن به توطئه خود دست پیدا کند.

وی با تبریک ولادت حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب (س) اسوه صبر، ایثار و عفاف و حجاب بود و زنان و مردان امروز باید از استقامت آن حضرت درس بگیرند.

نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه گفت: با توجه به اینکه رعایت حجاب و عفاف علاوه بر امنیت و مصونیت فردی و اجتماعی، سبب قرب الهی نیز می‌شود همگان باید برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان گفت: بررسی فعالیت‌های موثر بسیج نشانگر تدبیر دوراندیشانه و استثنایی امام راحل در تاسیس این نهاد مردمی است، زیرا بسیج همان نیرویی است که دیروز، امروز و فردا دسیسه‌های دشمن را خنثی کرده، می‌کند و همچنان ثابت قدم در این مسیر گام برخواهد داشت.

سردار احمد شفافی ادامه داد: دستاورد همت سترگ و همراهی موثر نیروی مؤمن و مقاوم بسیج در کنار دیگر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، توفیقات بسیاری را برای مملکت آفریده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار