حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی:

بسیج گرفتار جنگ روانی دشمن نشده است

امام جمعه موقت گفت: بسیج گرفتار جنگ روانی دشمن نشده است و در عرصه جهاد تبیین و بصیرت افزایی حضوری فعالانه دارد.

حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه های نماز جمعه بوشهر بیان کرد: در زمان حاضر بر دستگاه‌های اجرایی واجب است تا با استفاده حداکثری از فرهنگ بسیجی ایرانی قدرتمند را در طلیعه گام دوم انقلاب تجلی دهند.

او افزود: بسیجیان از بدوم تاسیس این نهاد ملود انقلاب تاکنون نشان داده اند که از اثرگذارترین نیروهای درون زای انقلاب اسلامی بوده‌اند و این نوع تفکر در پیشرفت و قدرت آفرینی برای ایران موثر بوده است.

هاشمی ادامه داد: بسیج مردمی بدنه اصلی مبارزات انقلابی بوده، انقلاب را از گردنه استقرار سلامت عبور داده، در هشت سال جنگ تحمیلی تاثیری بزرگ داشته و پس از آن در بازسازی ویرانه‌های جنگ در قامت سربازان سازندگی ایفای نقش کرده‌اند.

او اضافه کرد: این نیروی مردمی در همه بحران‌های کشور مانند همه گیری کرونا، سیل و زلزله و مقابله با فتنه‌های متعدد دشمن برای زمین‌گیر کردن نظام نقش موثری داشتند.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: امروز که دشمن جنگ ترکیبی علیه مردم و نظام اسلامی ایران به راه انداخته و علاوه بر اقتصاد و معیشت، امید مردم را هم نشانه گرفته است، بسیج می‌تواند ضامن عبور موفق کشور از این گردنه باشد.

هاشمی افزود: بسیج گرفتار جنگ روانی دشمن نشده، در عرصه جهاد تبیین و بصیرت افزایی حضوری فعالانه دارد و مخلصانه خود را سپر بلای مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

او با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: اغتشاشگران بسیار حقیرتر از آن هستند که بتوانند به نظام اسلامی ضربه‌ای بزنند و این بساط شرارت جمع می‌شود.

امام جمعه موقت با اشاره به دهم آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس، عنوان کرد: صداقت و صراحت در صیانت از مصالح کشور و اسلام، بصیرت، بینش سیاسی، استعمار ستیزی و روحیه خدمت برای خدا از شاخصه های بارز این روحانی بود.

امام جمعه موقت بوشهر ضمن گرامیداشت هفتم آذر ماه به عنوان روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، گفت: این نیرو همواره با عزت و اقتدار از مرزهای دریایی ایران حفاظت کرده است.

او همچنین ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.