فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه بسیجیان افرادی بی ادعا هستند که به دفاع از ارزشها می پردازند گفت: راز ماندگاری بسیج حضور در همه عرصه های انقلاب و میدان های مختلف جهاد است.

 سردار علیرضا حیدرنیا در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته کرج افزود: هشت سال دفاع مقدس ، میدان جنگ فرهنگی ، مقابله با بیماری کرونا، کمک های مومنانه و دفاع از حرم ابا عبدالله (ع) از جمله میدان های جهادی است که بسیجیان در آن حضور داشتند.

وی بیان داشت: بسیج عبد صالح خدا و مطیع حق است که در همین حوادث اخیر بیشترین شهید را تقدیم امنیت کشور کرد .

حیدرنیا افزود: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات بازگشت به تفکر بسیجی است .

وی در این بخش از سخنان خود که با تکبیر نمازگزاران همراه بود یاد آورشد: جبهه اشرار از مردم جدا است و بسیجیان در مقابل اراذل ایستاده اند و در شرایطی که جبهه کفر متحد، علیه ایران اسلامی شده این بسیج ثابت کرد پاسدار حقیقی ایران قوی است.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: بسیج نقش کاملی در جهاد تبیین داشته و با بصیرت مثال زدنی نه تنها اسیر جنگ شناختی دشمن نشد بلکه برخلاف برخی از خواص به ظهار انقلابی که دچار خطای محاسباتی شده و دفاع از انقلاب مردود شدند، بسیجیان عمار وار وارد میدان شدند .

وی اضافه کرد: بسیج در حوزه بصیرت افزایی ، دفاع و جنگ روایت ها ایستاده است.

حیدرنیا خاطرنشان کرد: بسیج یادگار امام راحل (ره) است که یک مدل مردمی منحصر به فرد بوده که بسیاری از کشورهای مستکبر نیز آرزوی چنین نهاد مردمی را دارند .

وی بیان داشت: بسیج نماد حضور ملی ، مقاومت و بصیرت است که امروز تبدیل به فرهنگ مستحکم شده است .

حیدرنیا با بیان اینکه نه تنها ایران اسلامی بلکه بسیاری از بلاد مسلمین به این فرهنگ مستحکم افتخار می کنند، افزود: بسیج تمام وقت خود را طرف دفاع از انقلاب اسلامی و خدمت به مردم کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.