امام جمعه همدان گفت: ایران در مسیر پیشرفت همچنان با قدرت و صلابت پیش می‌رود.

آیت الله حبیب الله شعبانی گفت: جمهوری اسلامی با وجود هجمه‌های مختلف دشمن دستاورد‌های ارزشمندی داشته و دارد.

او در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان افزود: دستیابی دانشمندان ایرانی به روش‌های درمان سرطان خون، راه اندازی بخشی از راه آهن بلوچستان و افتتاح ۶ نیروگاه برق در سطح کشور بخشی از این موفقیت‌ها است.

آیت الله شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه از منظر قانونی و حقوقی هیچ عنوانی موجب مصونیت نیست گفت: همه از هنرمند، دانشجو، روحانی و ورزشکار در پیشگاه قانون برابر هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به بخشی از خطبه‌های نهج البلاغه و نقش و شناخت از رهبری در جامعه اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تربیت کننده شخصیت معنوی افرادی همانند سردار شهید سلیمانی است.

او ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، جامعه را به سمت تمدن اسلامی سوق می‌دهد و به ملت اعتماد دارد و آینده نگری، مدیریت راهبردی و تصمیم گیری و سیاست‌های کلان ایشان مبتنی بر عقلانیت است.

آیت الله شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه از منظر قانونی و حقوقی هیچ عنوانی موجب مصونیت نیست گفت: همه از هنرمند، دانشجو، روحانی و ورزشکار در پیشگاه قانون برابر هستند.

به گفته او هر کسی علیه کشور موضع گیری می‌کند و ادعایی دارد باید مسئولیت آن را بپذیرد و ثابت کند.

 امام جمعه همدان با بیان اینکه با تمسک به آزادی بیان نمی‌توان به همه تهمت زد و مصون ماند اظهار داشت: گاهی عده‌ای با منتشر کردن حرفی بدون سند اقدام به تشویش اذهان عمومی می‌کنند که این افراد در هر مقام و جایگاهی در پیشگاه قانون برابر هستند.

 آیت الله شعبانی خاطرنشان کرد: یکی از نشانه‌های انسان با شخصیت وفاداری به وطن و کشور است و کسانی که نسبت به کشور خود موضع گیری می‌کنند دچار تزلزل در شخصیت شدند و کرامت و هویت خود را از دست دادند.

او  در ادامه داد: افرادی که به دلیل فشار رسانه‌ای علیه وطن خود موضع می‌گیرند دچار از خود بیگانگی و تزلزل در هویت شدند.

امام جمعه همدان با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: این گرفتاری‌های بزرگ اجتماعی نشات گرفته از عدم شناخت دقیق از کشور و وطن است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.