رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: جاده گنجنامه شهر همدان به عنوان مسیر تفریحی، گردشگری و پرترافیک نیازمند تعریض و ایمن سازی است.

سرهنگ فرخ جمالی گفت: جاده گنجنامه با توجه به آبشار گنجنامه و داشتن مناظر طبیعی یکی از پرترافیک‌ترین مسیر‌های شهر همدان به خصوص در روز‌های پایان هفته، تعطیلات و مناسبت‌ها است، بنابراین نیازمند تعریض و ایمن سازی است.

او افزود: در ۲ سال گذشته با نصب چند دستگاه دوربین و ایجاد سرعتکاه این مسیر ۱۱ کیلومتری ایمن شده است، اما با این وجود شماری از شهروندان در این مسیر پر پیچ و خم جان خود را از دست می‌دهند.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با بیان اینکه امسال تاکنون سه سانحه فوتی در این جاده رخ داده است، گفت: روزهای گذشته در مسیر گنجنامه یک دستگاه سواری پراید از مسیر اصلی منحرف و به داخل جوی آب سقوط کرد و راننده ۶۰ ساله این وسیله نقلیه در دم جان باخت.

جمالی گفت: با توجه به صحنه تصادف و جراحت اندک راننده احتمال می‌رود این راننده پیش از تصادف سکته کرده باشد.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با بیان اینکه بسیاری از دوچرخه سواران و کوهنوردان صبح هنگام از این مسیر برای ورزش صبحگاهی استفاده می‌کنند، افزود: زاویه تابش نور در زمان صبح موجب سوانح فوتی و جرحی برای دوچرخه سواران و عابران می‌شود.

او تاکید کرد: شیب تند جاده زمینه‌ای برای خروج خودرو‌ها از مسیر اصلی، و واژگونی وسایل نقلیه می‌شود و برای جدا سازی مسیر اصلی و فرعی باید سرعتکاه ایجاد و نصب سولار فلزی انجام شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار