فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت:بسیج در تمام عرصه‌ها در عمل ثابت کرده که خادم، فدایی و خدمتگزار مردم است.

همزمان با پنجم آذرماه نمایش اقتدار بسیجیان عضو گردان‌های امام علی (ع)، بیت المقدس، کوثر و اقشار بسیج شهرستان به یاد سردار شهید سید حمید رضا هاشمی با حضور مسئولین بسیجی، علما و روحانیون، خانواده‌های معزز شهیدان، ایثارگران و رزمندگان در محل سالن ورزشی تختی کوهبنان برگزار شد.

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: بسیج خدمتگزار ملت ایران شعار هفته بسیج است بسیج از زمان تشکیل در تمام عرصه‌ها در خدمت رسانی به مردم اقدام کرده و در عمل ثابت کرده که خادم، فدایی و خدمتگزار مردم است.

روح الله ابراهیمی تصریح کرد: برای غلبه بر فتنه‌ها و مشکلات بسیج همراه مردم و با مردم بوده است بسیجیان انسان‌های مومن و انقلابی هستند که منشا خیرات و برکات هستند.

او افزود:بسیج به تعبیر حضرت امام (ره) از الطاف خفیه خداوند بوده و از همان ابتدا منشا خیرات و برکاتی بوده لذا از دوران دفاع مقدس تا کنون همگان شاهد خدمات بسیج هستند.

او گفت: انشاالله بسیج در گام دوم انقلاب با بهره گیری از تجربیات گام اول با برداشتن گام‌های بزرگ‌تر و با تکیه بر توان داخلی و عنایت به فرامین مقام عظمای ولایت در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش آفرینی خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان افزود: چشم جهان اسلام و جبهه مقاومت به ایران اسلامی و بسیج است بسیج انشاالله ضمن حفظ سازمان و توان رزمی و با روحیه جهادی و انقلابی بر اساس سند ده ساله برای رسیدن به تمدن اسلامی قوی‌تر از گذشته گام بر خواهد داشت.

او بیان کرد: بسیج همواره مقتدر و با صلابت در کنار سایر نیرو‌های نظامی و انتظامی در برابر شیاطین و مزدوران داخلی و خارجی ایستاده و حتی در حوادث اخیر هم‌همین گونه بوده است.

ابراهیمی تاکید کرد: هر چند اغتشاشگران در حوادث اخیر خسارت‌های مالی زیادی وارد کردند، به قران و پرچم که نماد دین و ملیت ما هستند جسارت کردند، به بسیج و نیروی انتظامی که نماد امنیت هستند حمله ور شدند و تعدادی هم به شهادت رساندند، اما باز هم شاهد عزت و اقتدار ایران اسلامی هستیم.

او افزود: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری شاهد نزدیکی سقوط آمریکا و رژیم صهیونیستی، تحریم اروپا، تقویت روحیه انقلابی و مردمی، نمایان شدن چهره عده‌ای از خواص که از اغتشاشات حمایت کردند، قدر شناسی مردم از نیرو‌های امنیتی، سپاه و بسیج، شناسایی جاسوسان داخلی، اتحاد میان اقوام و مذاهب ایرانی، حملات خیره کننده سپاه به مواضع مزدوران، وحدت و همدلی نیرو‌های نظامی کشور، مشخص شدن چهره‌های سیاسی، هنری و ورزشی که مخالف نظام هستند بودیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: توزیع ۳۷۰۰ بسته معیشتی، کمک به سیل زدگان، اعطای جهیزیه، توزیع ۳۰۰ پکیج لوازم التحریر، خرید لوازم اساسی برای نیازمندان، کمک به ساخت مسکن محرومین، آب رسانی به روستا‌ها، حمایت از طرح‌های نوآورانه دانش آموزی، خرید تلسکوپ و برگزاری کلاس‌های نجوم و ستاره شناسی از جمله فعالیت‌های بسیج کوهبنان طی ماه‌های گذشته هست.

او ابراز داشت: برگزاری کلاس‌های تقویت بنیه علمی دانش آموزان، تشکیل تعاونی و راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه، اعطای وام‌های اشتغال زایی، لایه روبی و مرمت قنوات، ترسیم تصاویر شهدا در سطح شهر، نصب تصاویر شهدا در ورودی شهرستان به همت خانواده‌های معزز شهیدان، خرید ایزوگام جهت منازل نیازمندان، توزیع سیمان و مصالح ساختمانی، ساخت سرویس بهداشتی برای نیازمندان، اجرای طرح شهید سلیمانی و کمک به کادر درمان خصوصا در دوران کرونا، ویزیت رایگان بیماران، توزیع پنج تن مرغ بین نیازمندان توسط گروه‌های جهادی، برگزاری شیف ایثار به همت مدیران معادن و‌کارگران سخت کوش، برگزاری میز خدمت با همکاری بسیج ادارات، پویش نذر خون به همت هلال احمر و... از دیگر اقدامات بسیج کوهبنان طی ماه‌های اخیر هستند.

این مراسم با پخش سخنان مقام معظم رهبری، اجرای سرود سلام فرمانده، اجرای حرکات رزمی جودو کاران، اجرای گروه سرود دانش آموزان طرح شهید بهنام‌محمدی دبیرستان مدرس کوهبنان همراه بود.

برچسب ها: بسیج ، فتنه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار