پس از اپل، سامسونگ قصد دارد قابلیت ارتباط ماهواره ای را با گوشی گلکسی S23 در اختیار کاربران خود قرار دهد.

تا زمان معرفی گوشی هوشمند گلکسی S۲۳ ماه‌ها زمان باقی است و تاکنون اخبار و شایعات مختلفی در رابطه با این گوشی منتشر شده است. اخیرا خبر‌های منتشر شده که نشان می‌دهد گلکسی S۲۳ در مدل اولترا به روشن‌ترین نمایشگر در بین دیگر گوشی‌ها مجهز است.

به نظر می‌رسد گوشی‌های سری گلکسی S۲۳ سامسونگ علاوه بر پشتیبانی از ارتباط ماهواره ای، در نسخه اولترا دارای روشن‌ترین ترین نمایشگر نیز باشد. این موضوع برای عضو قدرتمند این خانواده وجود دارد.

یک منبع موثق اخیرا توییتی را در این مورد منتشر کرد که در آن به روشنایی نمایشگر این گوشی اشاره شده است. در این توییت آمده است اگر روشنایی نمایشگر گلکسی S۲۳ دقیقا ۲۱۵۰ نیت نباشد کمتر از ۲۱۰۰ نخواهد بود. در مقام مقایسه باید به این نکته اشاره کرد که نمایشگر گلکسی S۲۲ حدود ۱۷۵۰ نیت و آیفون ۱۴ پرومکس نیز دارای روشنایی ۲۰۰۰ نیت است.

گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا به عنوان قدرتمندترین عضو این خانواده دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی امولد خمیده است و نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیز به عنوان قلب تپنده در آن استفاده شده است. در این نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی نیز وجود دارد.

دوربین چهارگانه پنل پشتی نیز دارای حسگر اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن نیز همراه با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۳ از راه می‌رسد. سامسونگ این سری از گوشی‌ها را در اوایل سال آینده میلادی معرفی خواهد کرد.

همچنین سامسونگ طی همکاری با شرکت Iridium Cominiucation از ایالات متحده قصد دارد قابلیت ارتباط ماهواره‌ای را در گلکسی S۲۳ استفاده کند.

البته در ارتباط اضطراری ماهواره‌ای در گوشی‌های سامسونگ برخلاف اپل، امکان ارسال تصاویر با وضوح پایین نیز وجود دارد. این در حالی است که در گوشی آیفون ۱۴ این قابلیت تنها به ارتباط اضطراری ماهواره‌ای محدود می‌شود. هنوز مشخص نیست سامسونگ برای ارائه این قابلیت هزینه‌ای دریافت خواهد کرد یا آن را بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سامسونگ به طور رسمی در این مورد صحبت نکرده است. اما گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که این سری از گوشی‌ها دارای بهبود‌های سخت افزاری نسبت به سری قبل یعنی گلکسی S۲۲ عرضه می‌شود. همچنین تراشه بکار رفته در آن نیز جدیدترین محصول کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود. طبق گزارش نشریه کره‌ای احتمالا سامسونگ در گلکسی S۲۳ پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای را نیز اضافه کرده است.

برچسب ها: سامسونگ ، ماهواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار