جشنواره پتروماه پلی برای ساختن آینده‌ای روشن

دبیر جشنواره استعداد یابی پترو ماه از پرورش استعداد جوانان و نوجوانان خوزستان در قالب جشنواره‌های محلی باری شکوفایی آن‌ها خبر داد.

سومین دوره جشنواره استعدادیابی پتروماه توسط شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به نمایندگی از شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه شهرستان بندر ماهشهر به مدت سه روز در فرهنگسرای فردوسی ماهشهر برگزار شد.

امیرحسین رمضانی دبیر جشنواره استعداد یابی پترو ماه گفت: در فصل اول رویداد استعداد یابی پترو ماه پس از دریافت آثار هنرمندان شاهد استعداد‌های متفاوتی بودیم، در مرحله اول این افراد را شناسایی می‌کنیم و سعی ما بر این است که استعداد‌ها را تقویت کنیم.

او می‌گوید: ما بستری در جشنواره طراحی و فراهم کردیم تا شرکت کنندگان بتوانند خود را ارزیابی کنند تا توانایی و استعدادشان را در مسیر درست برای آینده به کار بگیرند.

جشنواره پتروماه پلی برای ساختن آینده‌ای روشن

به گفته رمضانی ما در دوره‌های گذشته هنرجویانی داشتیم که با شرکت در این مسابقه مسیر زندگیشان تغییر کرد و متوجه شدند که می‌توانند بروی توانایی و هنر خود سرمایه گزاری کنند و در آینده بازخورد آن را ببینند، بی شک برگزاری این جشنواره‌ها در پرورش استعداد و میزان علاقه هنرجویان حائز اهمیت است.

جشنواره پتروماه پلی برای ساختن آینده‌ای روشن

دبیر جشنواره استعداد یابی پترو ماه گفت: خانواده‌هایی که متوجه استعداد و هنر در وجود فرزندانشان نبودند وقتی اجرای فرزندشان را روی صحنه می‌بینند شگفت زده می‌شوند و این جرقه‌ای است تا تصمیم بگیرند توجه و وقت بیشتری برای پیشرفت و استعداد‌های عملی فرزندانشان داشته باشند.

جشنواره پتروماه پلی برای ساختن آینده‌ای روشن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.