کشف ۷۴۳ کیلو گرم مواد مخدر ماه گذشته دراستان مرکزی

سردار رفیعی کیا گفت: در یک ماه گذشته بیش از ۱۸۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان مرکزی کشف شده است.

سردار هادی رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی با تشریح جزئیات عملکرد پلیس مرکزی در یک ماه گذشته گفت: دریک ماه گذشته، ۷۴۳ کیلو و ۷۷۱ گرم انواع مواد مخدرکشف و ۶۰۱ نفردر ارتباط با جرایم مختلف موادمخدر دستگیر و متهمان برای رسیدگی قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار رفیعی کیا با اشاره به طرح ریزی پلیس در پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا افزود: در عملیات‌های ماه گذشته پلیس استان مرکزی ۱۸۷ میلیارد و ۹۵۵ میلیون و ۱۸۰ هزار ریال انواع کالای قاچاق کشف، ۸۶ فقره پرونده تشکیل، ۱۰۰ قاچاقچی کالا نیز دستگیر و ۱۱۳ دستگاه خودرو توقیف شده است.

او اضافه کرد: پلیس در برنامه‌های اجرایی و عملیاتی خود در سال‌های اخیر در زمینه پیشگیری از جرایم و مقابله با مجرمان به ویژه سارقان برنامه ریزی جامعی داشته و در سایه تلاش‌های جمعی کارکنان انتظامی استان در طول این مدت، شاخص ۶۴ درصدی میزان کشف به وقوع در سرقت‌ها به دست آمده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: کشف هزار و ۳۹۹ فقره از سرقت‌ها و دستگیری ۸۰۵ نفر سارق، بازخوردی دیگر از طرح‌های اثربخش پلیس استان درمبارزه با سرقت طی یک ماه گذشته به شمار می‌رود.

او ادامه داد: طی یک ماه گذشته در استان مرکزی ۵۵ نفر در سوانح مختلف رانندگی استان مرکزی جان خود را از دست داده اند که از این تعداد، ۵۰ نفر از متوفیان مربوط به تصادفات برون شهری و ۵ نفر از متوفیان مربوط به تصادفات درون شهری بوده است.

سردار رفیعی کیا گفت: به منظور کاهش سوانح مختلف رانندگی در سطح استان با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های ذیربط اجرای طرح‌های کوتاه مدت و بلند مدت در جهت رفع موانع و اصلاح زیر ساخت‌ها بصورت جدی در شورای راهبری ترافیکی استان در دست پیگیری و اقدام است.

او تصریح کرد: ارتقاء ایمنی ترافیکی شهروندان در بستر برنامه‌های مختلف آموزشی و فرهنگی از سوی کارشناسان پلیس راه و راهور نیز تارسیدن به شرایط مطلوب، در دستور کار قرارگرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.