شاگردان لیونل اسکالونی موفق شدند با نتیجه دو بر صفر از سد مکزیک عبور کنند و به رتبه دوم جدول برسند.

تیم ملی آرژانتین که شروع ناامید کننده‌ای در جام جهانی ۲۰۲۲ داشت و با نتیجه دو بر یک مقابل تیم عربستان شکست خورد، امشب در دومین مسابقه‌اش در این رقابت‌ها به مصاف تیم یک‌امتیازی مکزیک خواهد رفت که شکست در این دیدار، به منزله پایان کارشان در این جام است.

آرژانتین (۲-۱-۳-۴): مارتینز | آکونیا، مارتینز، اوتامندی، مونتیل | رودریگز، مک آلیستر، دی پائول | مسی | دی ماریا، مارتینز

مکزیک (۲-۵-۳): اوچوا | مونتس، مورنو، آرائوخو | آلوارز، چاوز، گوادرادو، هررا، گایاردو | وگا، لوزانو

گزارش بازی :

دقیقه ۹: مکزیکی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و ارسال بلند چاوز به سزار مونتس رسید اما ضربه او با اختلافی اندک بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: آرژانتین صاحب یک ضربه ایستگاهی در حوالی نقطه کرنر شد و مسی پشت توپ ایستاد. فوق ستاره آرژانتینی مستقیما دروازه اوچوآ را هدف قرار داد اما سنگربان با تجربه مکزیک موفق به دفع توپ شد.

دقیقه ۴۰: ارسال دیماریا از سمت راست روی سر مارتینز فرود آمد اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه اوچوآ بیرون رفت.

دقیقه ۴۴: مکزیکی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه شدند و الکس وگا پشت این توپ ایستاد. ضربه زیبای وگا به گوشه دروازه مارتینز رفت اما سنگربان آرژانتین موفق شد توپ را مهار کند.

دقیقه ۵۱: آلبی سلسته پشت محوطه جریمه مکزیک صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما مسی نتوانست از این موقعیت ایده‌آل به خوبی استفاده کند.

دقیقه ۶۴ آنخل دی‌ماریا در سمت راست صاحب توپ بود و با یک پاس عرضی مسی را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد و فوق ستاره آرژانتین با ضربه‌ای فنی و مهار نشدنی دروازه اوچوآ را فتح کرد و ورزشگاه را منفجر کرد.

آرژانتین یک - مکزیک صفر/ نتیجه لحظه به لحظه

دقیقه ۷۰: مارکوس آکونیا پس از نفوذ از سمت چپ یک پاس عرضی بلند ارسال کرد که توپ به مولیما رسید اما ضربه والی مولینا با اختلافی کم از کنار دروازه اوچوآ بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: آرژانتینی‌ها صاحب یک ضربه کرنر شدند و دی‌ماریا پشت توپ ایستاد و با یک پاس کوتاه مسی را صاحب توپ کرد و او هم توپ را به فرناندز سپرد. فرناندز در کنج محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد و ضربه فنی او دور از دست‌های اوچوآ به تور دروازه مکزیک چسبید.

در نهایت آرژانتین با این برد توانست سه امتیازی شود و به جام بازگردد.

آرژانتین ۲ - مکزیک صفر/ مسی ناجی آلبی سلسته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۰۶ آذر ۱۴۰۱
قطر اجازه نداده کسی عریان باشه الان کارگردان بعضی وقتها تماشاگر بدون روسری مکزیک آرژانتین نشون میده سانسور میکنین
خیلی خنده دار و سطحی است ازون کاراست پنجاه سال دیگه مردمان اون دوره بهش میخندن
Netherlands
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۶ آذر ۱۴۰۱
مهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۱
همونجور که قانون اونجا رو همه باید رعایت کنن قانون ما هم باید رعایت بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
امیدواریم آرژانتین پیروز بشه و بیاد بالا و عربستان با شکت مقابل مکزیک , حذف بشه .
آخرین اخبار