کتاب فرصت‌های سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد در نوبت انتشار

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد از تهیه کتاب توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری به زبان فارسی و انگلیسی خبر داد.

طاهر شریف پور با اشاره به تهیه کتاب توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری به زبان فارسی و انگلیسی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی این کتاب در استان چاپ می‌شود.

او افزود: همچنین نقشه راهنمایی سرمایه گذاری در استان هم در دست انجام است که این نقشه شامل فرصت‌ها و توانمندی‌ها و مزیت‌های سرمایه گذاری استان است.

شریف پور می‌گوید: راهنمای فرصت‌های سرمایه گذاری استان نیز به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی است، البته هنوز نهایی نشده و ایراد‌هایی دارد که به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همچنین مقدمات اولیه کار اطلس سرمایه گذاری استان انجام شده است و در آینده نزدیک از آن هم با حضور صاحبنظران رونمایی می‌شود.

شریف پور اضافه کرد: درحال حاضر ۵۰ فرصت سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده که در همه بخش‌های اقتصادی استان هستند و براساس آمایش سرزمین و مزیت نسبی شهرستان‌های استان است.

این مقام مسئول می‌گوید: از این تعداد ۲۰ فرصت سرمایه گذاری پیش امکان سنجی و لیست این طرح‌ها برای تهران ارسال شده که در سامانه بین المللی سازمان سرمایه گذاری قرار بگیرد.

او افزود" بنابراین شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری استان انجام شده است و در سایت بین المللی سرمایه گذاری خارجی قرار داده می‌شود تا سرمایه گذاران به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.