ارایه خدمات به ۱۸۵ آسیب‌دیده اجتماعی در استان قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین از ارایه خدمات به ۱۸۵ آسیب‌دیده اجتماعی در استان خبر داد و گفت: خدمات یاد شده در راستای حمایت از آسیب دیدگان ارایه می‌شود.

 علی دهباشی پور گفت: این سازمان به افراد در معرض خطر خدمات شامل مددکاری، روانشناسی، بهداشتی، حقوقی و آموزشی و همچنین خدمات توانمندسازی به منظور ادامه زندگی فردی و اجتماعی ارایه می‌دهد.

وی افزود: ارایه خدمات به کودکان کار و خیابانی، دختران در معرض آسیب اجتماعی، زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی، زنان و دختران در معرض خشونت و افراد مبتلا به نارضایتی از دیگر خدمات ارایه شده این سازمان به افراد آسیب دیده است.

مدیرکل بهزیستی استان بیان کرد: این خدمات در ۶ مرکز دولتی و غیردولتی تحت نظر اداره کل بهزیستی استان قزوین به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح استان صورت می‌گیرد.

دهباشی پور با اشاره به مرکز نگهداری کودکان کار و خیابانی، ادامه داد: امسال ۴۳ کودک خیابانی در استان تحت پوشش این سازمان قرار گرفتند و از بسته‌های حمایتی سازمان بهزیستی نیز بهره‌مند شده‌اند.

به گفته وی، در این مراکز به موضوع نگهداری و حمایت از کودکان کار، بی سرپرست و بدسرپرست به شکل جدی توجه می‌شود و هدف از فعالیت آن‌ها کاهش و به حداقل رساندن میزان آسیب‌ها و بزه‌های اجتماعی می‌باشد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: این خدمات به منظور حمایت از آسیب دیدگان توسط معاونت اجتماعی ارایه می‌شود و اجرای درست آن‌ها توانسته قزوین را به عنوان یکی از استان‌های موفق کشور در زمینه ارایه خدمات اجتماعی معرفی کند.

دهباشی پور گفت: وضعیت استان قزوین در زمینه موضوعات اجتماعی مطلوب ارزیابی می‌شود و به نوعی، هیچ گونه اقدام عقب افتاده‌ای در سطح استان وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار