بازشدن گره کور طرح‌های نیمه تمام ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکمیل و افتتاح طرح‌های نیمه تمام ورزشی در استان با تامین اعتبار میسر می‌شود.

عین الله دهقان به وجود ۹۷ طرح نیمه تمام ورزشی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: اغلب این طرح‌ها بعد از گذشت سال‌ها از آغاز ساخت آن‌ها یا فرسوده شده اند و یا دیگر توجیه اقتصادی و یا کاری ندارند.

او اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح‌های نیمه تمام را بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در صورت تامین اعتبار، امسال بخشی از این طرح‌ها در کمترین زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری می‌رسند.

دهقان با بیان اینکه از محل متمم سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد ۳۷ میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برداری تعدادی از این طرح‌ها تخصیص یافته است، ادامه داد: از این میزان اعتبار ۷ میلیارد تومان به شهرستان گچساران برای تکمیل استخر بانوان و سالن چند منظوره آبشیرین اختصاص می‌یابد.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد؛ با برنامه ریزی‌های انجام شده در دهه فجر امسال ۱۰ طرح ورزشی افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول به فعالیت ۱۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده روستایی در کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اضافه کرد: درحال حاضر ۲۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در مناطق مختلف این استان فعال بوده که از این میزان ۱۱ هزار نفر معادل ۴۶ درصد بانوان هستند.

او با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۱ هیئت ورزشی شهرستانی و ۴۸ هیئت روستایی در کهگیلویه و بویراحمد فعال هستند، گفت: کمک به هیئت‌های ورزشی به دلیل نبود اسپانسر، برای مجموعه ورزش و جوانان به یک دغدغه تبدیل شده است.

دهقان می‌گوید: همچنین طرح‌های ورزشی بزرگ و تاثیرگذاری همچون هتل ورزش یاسوج به دلیل کمبود اعتبار روند اجرایی رضایت بخشی ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.