مهم‌ترین حوادث ۶ آذر‌ماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ششم آذرماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

ماموران کلانتری بهارستان شیراز ۹۹ کیلو تریاک کشف کردند

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان شیراز خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده گفت: در راستای اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، مأموران کلانتری "۳۷ بهارستان" شیراز حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک سواری پژو ۴۰۵ که در حال تخلیه تعدادی کفش بود مشکوک و آن را مورد بررسی قرار دادند.

او گفت: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۹۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر را نیز دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان از اولویت‌های اصلی این فرماندهی به شمار می‌رود.

سارقان زورگیر در شیراز دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ سارق زورگیر و کشف ۱۳ فقره سرقت از آنان در شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی گفت: به دنبال ارجاع چند فقره پرونده زورگیری به پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: با تجمیع پرونده‌های متشکله و بررسی آنان برای کارآگاهان محرز شد که در محدوده غرب شیراز دو نفر موتور سوار، با شگرد پرسیدن آدرس به شهروندان نزدیک شده و پس از اغفال آنان با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت از آنان می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، در این رابطه ۲ متهم را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او گفت: سارقان در بازجویی‌های پلیسی به ۱۳ فقره سرقت و زورگیری اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان، ۱۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

کشف تریاک در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم از توقیف سواری پراید و کشف ۴۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: ماموران انتظامی جهرم در راستای تشدید برخورد جدی با سوداگران مرگ، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پراید مشکوک و با اقدامات تخصصی آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۴۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص راننده دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۳ فقره سرقت در کوار

فرمانده انتظامی کوار از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۱۳ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در برخی از محلات شهرستان کوار، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: در این راستا ماموران با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه سارق دستگیر شده در بازجویی اولیه به ۱۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

سرهنگ هاشمی به شهروندان توصیه کرد: هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق با ۸ فقره سرقت در آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از دستگیری سارق سابقه دار با ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در برخی از محله‌های شهرستان آباده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: با آغاز تحقیقات پلیس سرانجام ماموران موفق شدند در این خصوص یک سارق سابقه‌دار را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارق تعداد ۸ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۲ دستگاه رادیو پخش خودرو، تعدادی سنگ فرز، یک دستگاه دریل مسروقه و چاقو کشف شد.

سرهنگ مسعودی با بیان اینکه اموال مسروقه توسط مالباختگان شناسایی شده است و متهم در بازجویی اولیه به ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی اقرار کرد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.