سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت:فعال‌سازی و خروج از رکود نزدیک به ۵۰۰ واحد صنعتی جزو برنامه امسال استان اصفهان پیش‌بینی‌شده که ۴۰ درصد این مأموریت تاکنون محقق شده است.

سید مهدی میر محمدصادقی، شامگاه یکشنبه در جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تیران و کرون، گفت: رونق تولید و تقویت واحد‌های صنعتی و خروج از رکود این مراکز جز مأموریت‌های مهم وزارت صمت بوده که در استان اصفهان این مهم با مشارکت بخش‌های دیگر اداری و خصوصی دنبال می‌شود.

او افزود: فعال‌سازی و خروج از رکود نزدیک به ۵۰۰ واحد صنعتی جزو برنامه امسال استان اصفهان پیش‌بینی‌شده که ۴۰ درصد این مأموریت تاکنون محقق شده است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ادامه داد: تقویت نقدینگی، کمک به رفع موانع تولید و حمایت از طرح‌ها و پیشنهاد‌ها جدید صنایع راکد توانسته فرصت‌های خوبی را برای فعال‌سازی فراهم کند.

او با بیان اینکه همه برای فعال‌سازی بخش صنعتی و اقتصادی کشور مأموریت داریم، تصریح کرد: تسهیل شرایط بانکی، همکاری نهاد‌های اداری و خدماتی و کمک نیرو‌های جوان و با ایده موجب تقویت بخش اقتصادی خواهد بود.

به گفته محمدصادقی، جلوگیری از خام‌فروشی و توجه به فراوری محصولات خام و کمک به رونق تولیدات جدید و تکمیل حلقه‌های تولید جز مهم‌ترین وظایفی است که باید در حوزه صنعتی مورد توجه قرار گیرد.

او بر نظارت بازار تأکید و خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم به دنبال فساد ستیزی و مبارزه با چالش‌های اقتصادی در این حوزه است و در این راستا همکاری خوبی از سوی نهاد‌های مختلف از جمله بسیج داشته‌ایم.
لزوم توجه به علوم دانش‌بنیان در تولید
همچنین فرماندار تیران و کرون گفت: توسعه صنعتی با توجه به فناوری‌های نوین و علوم دانش‌بنیان در رشد اقتصادی و کاهش نگرانی‌ها مثل آلایندگی و ضرر و زیان‌های ناشی از آن مؤثر است.

علی محمدی‌کیا خاطرنشان کرد: توسعه صنایع نباید منجر به آلودگی و مشکلات زیست محیطی شود که برای تحقق آن ملزم به رعایت قوانین و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین هستیم.

در این جلسه از خدمات ستار آقایی، رئیس سابق اداره صنعت، معدن و تجارت تیران و کرون تجلیل و امین طلبی به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار