مدیر کل زندان‌های گیلان با بیان اینکه فرهنگ ایجاد اشتغال در زندانیان نهادینه شود گفت: تقویت مهارت و آموزش زندانیان نقطه قوت در بازار کار این قشرمحسوب می‌شود.

محمدی اصل مدیر کل زندان‌های گیلان باحضور در زندان تحولی ضمن بازدید از کارگاه‌های اشتغال گفت: همه ما با کمک دیگر نهاد‌های حمایتی موظف به توسعه‌ی زیر ساخت‌ها و بستر سازی مناسب در ایجاد کسب و کار زندانیان و خانواده‌های آنان هستیم.

وی افزود: حضور کارآفرینان و سرمایه گذاران در زندان‌ها، با پوشش دادن جامعه هدف می‌تواند نیاز‌های آنان را برطرف و بازتاب مثبتی در جامعه داشته باشد

محمدی اصل، ایجاد فرهنگ کار و اشتغال برای زندانیان را مهم دانست گفت: سوق دهی گروه هدف به سمت مشاغل، کارآفرینی و خود اشتغالی را اقدامی مثبت دانست.

مدیر کل زندان‌های گیلان، آموزش و حرفه آموزی را در ابتدا برای داشتن یک شغل مناسب در زندان امری مهم است، افزود: با آموزش مناسب بعد از آزادی مددجویان می‌توانند در جامعه کسب و کار ایجاد نمایند که با همراهی مرکز مراقبت بعد از خروج و حمایت این نهاد از زندانیان و خانواده‌های آنان فرصت‌های مناسب در بازار کار برای آنان فراهم آورده و و کل منافع حاصل از این مسیر را برای خود و خانواده قرار دهد.

محمدی اصل، تحولات اقتصادی و اجتماعی در جامعه را آمیخته با زندگی افراد دانسته و افزود، با تجربیات کارآفرینان برتر و دعوت از آنان و بررسی نگرش‌های اشتغال رو به پیشرفت در زندان‌ها، می‌توان نیرو‌های ماهر آماده به کار را پرورش داد

وی حضور مربیان حرفه آموزی سازمان‌های مختلف برای آموزش زندانیان را بستری مناسب و دو سویه در کسب دانش و ارتقای مهارت جامعه هدف در زمان تحمل کیفر عنوان کردو افزود: تقویت مهارت و آموزش زندانیان می‌تواند بعد از تحمل کیفر و حضور در جامعه نقطه قوت وی در بازار کار و جامعه باشد.

برچسب ها: اشتغال ، زندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
جوانان زندانی در چهار دیواری خانه ها را دریابید و شرایط تولید داخلی و ایجاد اشتغال را فراهم کنید در غیر اینصورت دیگر فضای لازم برای زندانی جوانان منحرف و نا امید از زندگی را پشت سلولهای زندان تا چند سال دیگر ندارید به فکر کسانی باشید که نمی خواهند خلاف کنند و نمی خواهند علاف و به درد نخور باشند و به داد زنده ها برسید تا باعث افتخار ایران اسلامی بشوند و ایران را بسازند.