فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خبر داد

مشارکت مردم گامی موثر در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: امنیت پایدار زمانی نمود پیدا می‌کند که مشارکت مردم و همکاری آن‌ها در این مقوله محرز باشد.

 سرهنگ قدرت حیدری زاد فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه مشارکت مردم در تامین امنیت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است گفت: همکاری بیشتر مردم در این خصوص باعث ارتقاء امنیت در سطح جامعه می‌شود.

وی بیان کرد: امنیت پایدار زمانی نمود پیدا می‌کند که مشارکت مردم و همکاری آن‌ها در این مقوله محرز باشد آن وقت است که مردم و شهروندان و جامعه طعم شیرین امنیت را احساس می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقتدار پلیس در سایه مردم داری به عنوان یکی از محور‌های اصلی فعالیت‌ها و برنامه‌های انتظامی شهرستان اشاره کرد و افزود: برای موفقیت در امر پیشگیری از وقوع جرم و ارتقاء امنیت در هر جامعه ای، همکاری بین نهاد‌های مختلف جامعه مانند خانواده، مدارس، مساجد، دانشگاهها، رسانه‌های گروهی و ... با پلیس ضرورت دارد که این همکاری تاثیر بسزایی در کاهش جرائم و پیشگیری از سرقت دارد.

وی همکاری مردم با پلیس ۱۱۰ را یکی دیگر از مظاهر مشارکت مردم با پلیس دانست و گفت: باید در امنیت شهرمان خود را سهیم بدانیم و هرگونه مسئله مشکوکی را از طریق ۱۱۰ با پلیس در میان بگذاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.