رئیس حوزه هنری خراسان رضوی گفت: سیمرغ، عنوان باشگاهی است که با هدف ارتقای سطح هنری و محتوایی مربیان سرود، کار خود را در مشهد آغاز کرده است.

مجید عسگری رئیس حوزه هنری خراسان رضوی گفت: در باشگاه سرود سیمرغ، مربیان و هنرمندان حوزه سرود با گذراندن دوره‌های مختلف با رویکرد کارگاهی، توانمند و در نهایت با عضویت رسمی در باشگاه، از مزایای این عضویت بهره مند می‌شوند.

او درباره مزیت‌های عضویت در این باشگاه هم افزود: شرکت در دوره‌های آموزشی، استفاده از امکانات باشگاه، بهره گیری از مشاوران و حضور در پاتوق‌های تخصصی، از جمله این مزیت‌ها به شمار می‌رود.

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی با اشاره به شرایط عضویت در باشگاه سرود حماسی سیمرغ، گفت: شرایط عضویت بدین صورت است که مربی حتما باید همراه با یک گروه سرود فعال با خاستگاه مسجد، مدرسه یا تشکل مردمی درخواست عضویت بدهد.

عسگری بیان کرد: مربیان پس از گذراندن دوره رشد مقدماتی و کسب تاییدیه شورای فنی و محتوایی باشگاه، می‌توانند به عضویت در باشگاه درآیند.

او با بیان اینکه عضویت در باشگاه سرود سیمرغ از ششم آذر ماه امسال شروع شده است، تصریح کرد: علاقه‌مندان با عضویت در این باشگاه می‌توانند از دوره‌های آموزشی تخصصی بهره‌مند شوند.

 باشگاه سرود حماسی سیمرغ با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی و معاونت فرهنگی و هنری سپاه امام رضا (ع) راه اندازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار