عضو شورای شهر تهران گفت: مطالبه اصلی مردم حل مشکل حریم راه آهن است.

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: عبور خط راه‌آهن شرق کشور، علی‌آباد شمالی و نازی‌آباد شرقی را به دو بخش تقسیم کرده است و این در حالی است که در سه منطقه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ که خط راه‌آهن از وسط محله می‌گذرد از آلودگی‌های صوتی، زیست محیطی و ... ایجاد شده توسط راه آهن گلایه دارند.

وی با اشاره به گسترش حریم راه آهن به ۱۰۰ الی ۱۱۰ متر اظهار کرد: این افزایش حریم زندگی ساکنان اطراف خط راه آهن را تحت تاثیر قرار داده و آنها خواستار تعیین تکلیف حریم هستند.

امانی ادامه داد: مردم محله از خرابی تک پل مکانیزه این محله انتقاد دارند و در گزارشی که از سازمان زیباسازی دریافت کردم متوجه شدم که از ۴۸۰ مکانیزه هنوز ۱۰۰ دستگاه خرابی وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر این مساله حل شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که مردم خواستار حل مشکل ستون‌های برق مزاحم هستند، تصریح کرد: مطالبه اصلی مردم حل مشکل حریم راه آهن است.

مهدی چمران نیز در واکنش به این گزارش اظهار کرد: راه‌آهن آنجا بوده و بعدا مردم در حریم آن خانه ساختند؛ اما باید بحث حریم راه آهن تعیین تکلیف شود که این مهم در هیات دولت تعیین تکلیف خواهد شد و امید است هرچه سریع‌تر دولت در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار