معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

مکتب مقاومت به سرعت در حال انتشار است

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: انقلاب اسلامی و مکتب مقاومت با سرعت و قدرت در حال طی کردن نقش محوری و آگاهی بخش خود است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در نشست ستاد‌های مردمی ترویج مکتب شهید سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی و مکتب مقاومت با سرعت و قدرت در حال طی کردن نقش محوری و آگاهی بخش خود است.

حجت الاسلام عزت زمانی با بیان اینکه دشمنان اکنون پی برده اند که شهیدسلیمانی از قاسم سلیمانی خطرناکتر است لذا برای متوقف کردن این مکتب سازی و ترویج آن دست به هر اقدامی می‌زنند.

وی، مردمی شدن ترویج مکتب حاج قاسم را تاکید و توصیه رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: سازو کار مردمی شدن ، مردمی ماندن این مکتب و تدوین سازو کار‌های مورد نظر مبتنی بر ظرفیت‌ها و بوم هر منطقه از اهداف این نشست است.

فرمانده سپاه ثارالله استان نیز گفت:مهمترین بخش در ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی مردمی بودن و مردم محوری است.

سردار نظری با اشاره به نقش مردم در گفتمان سازی پیرامون همه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: ترویج مکتب شهید سلیمانی با توجه به محبوبیت این شهید عزیز در بین مردم کشور و منطقه بویژه در بین مردم کرمان باعث شده حضور اقشار مختلف در گفتمان سازی و برگزاری مراسمات سالگرد تسهیل شود.

وی تولید محتوا، حضور در شبکه‌های اجتماعی و راه اندازی موکب‌های فرهنگی و نیز توزیع اقلام معیشتی بوسیله مردم را در مراسم سالگرد این شهید والامقام نشان از محبت و ارادت مردم به او و ترویج مکتب حاج قاسم دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۲:۴۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
یکی از 313 نفر سردار سلیمانی بود . زمینه ساز ظهور باشیم انشا الله.
آخرین اخبار