خط کشی هزار و ۶۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از خط کشی هزار و ۶۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان اردبیل خبر داد.

آیدین هاشمی گفت: در ۸ ماهه گذشته در جهت ایمن سازی محور‌ها هزار و ۶۰۰ عدد سرعتکاه پلاستیکی، آسفالتی و مجازی در راه‌های استان اردبیل تهیه، اصلاح و نصب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور اردبیل-آستارا با اشاره به اینکه در مدت یاد شده با هدف هشداری و اطلاع رسانی به رانندگان و ملزم کردن آن‌ها به رعایت قوانین راهور در جاده ۲هزار و۲۰۰ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی و هشداری در راه‌های استان اردبیل نصب شده افزود: در ۸ ماهه گذشته راهداران بیش از ۷ هزار عدد تابلو‌های الزامی راه‌ها را در محور‌های مواصلاتی این استان نصب کرده اند.

هاشمی رفع افتادگی ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از شانه راه استان را در ۸ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد: در این مدت ۲۷۳ هزار متر مربع از شیب شیروانی راه‌ها نیز توسط راهداران اصلاح شده است.

او از تسطیح ۸ هزار و۶۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان در ۸ ماهه گذشته خبر داد و افزود: ۱۸۵ کیلومتر از سیستم روشنایی موجود راه و تونل به صورت مستمر توسط راهداران نگهداری شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه در جهت ایمن سازی محور‌ها راهداران در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد راه‌های استان ۶ هزار و ۸۰۰ عدد دپوی خاکی و ۹۰۰ عدد استوانه ایمنی نصب کرده اند ادامه داد: در مدت یاد شده ۴۷۵ عدد از راه‌های دسترسی غیرمجاز نیز انسداد شده است.

هاشمی رنگ آمیزی ۱۴۳ عدد از پایه روشنایی و چراغ‌های چشمک زن، رنگ آمیزی ۳هزار و۸۰۰ عدد از تابلو علائم، ایجاد روشنایی در ۴ نقطه، تهیه و نصب ۲۱ عدد چراغ‌های چشمک زن و پلیسی، مونتاز و اصلاح ۵ هزار و۸۰۰ عدد تابلو‌های انتظامی، شستشوی حدود ۱۱۵ هزار عدد از علائم، شستشوی ۳هزار و۵۰۰ عدد از گاردریل‌های آسیب دیده و نصب ۳هزار و۷۰۰ متر حفاظ در پرتگاهها، آبرو‌ها و رفوژ میانی را از دیگر اقدامات مهم راهداران استان در ۸ ماهه گذشته برشمرد.

او در مدت یاد شده از ایمن سازی ۳۰۰ عدد از رمپ‌های ورودی و خروجی راه‌های استان خبرداد و گفت: در مدت یاد شده هزار و ۵۰۰ متر از نیوجرسی مفصلی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان ارتقائ یافته و همچنین راهداران ۲هزار و ۵۰۰ عدد بازتاب ایمنی در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل نصب کرده اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.