جمعی از دانش آموزان هنرستان فنی حرفه‌ای دخترانه هنر‌های زیبا درقالب رشته‌های تحصیلی خود بخشی از توانمندی‌های ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

رادنیا مدیر هنرستان دخترانه هنر‌های زیبا دربیرجند گفت:پویش ایران قوی در این دبیرستان با هدف مقاومت و استکبارستیزی و نشان دادن توانمندی‌های ایران در زمینه‌های مختلف با زبان هنر برگزار شده است.

او افزود:در این پویش دانش آموزان رشته‌های سینما با ارائه فیلم کوتاه، رشته نقاشی با طراحی دستاورد‌های دوماهه دانشمندان ایرانی در زمینه‌های مختلف و دانش آموزان رشته نمایش با ارائه نمایش شهید و شهادت نشان دادند که ایرانی قوی و رو به پیشرفت داریم.

یکی از دانش آموزان که در حال نقاشی دستاورد‌های دوماهه ایران بود گفت:توسعه راه آهن، پیشرفت علم پزشکی در زمینه سرطان خون، ساخت بزرگترین تلسکوپ دنیا و ایجاد کارخانه‌ها که همگی در این نقاشی طراحی شده نشان می‌دهد که ما ایرانی قوی داریم.

دانش آموز دیگری هدف از برگزاری نمایش شهید و شهادت را زنده نگه داشتن یاد شهدا عنوان کرد و گفت:ما در این نمایش نشان دادیم که مردانی قوی رفتند و شهید تا ما امروز امنیت وارامش داشته باشیم.

تلاش دانش آموزان مصداقی برای ایران قوی

فرخنده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی که در این پویش حضور داشت گفت:دانش آموزان دختر بااینکه وقت بسیار کمی داشتند، ولی بسیار خوب کار کرده بودند.

اوافزود: همین تلاش دانش آموزان برای به تصویر کشیدن ایران قوی نشان می‌دهد که جامعه دانش موزان هم به سهم خود می‌توانند نقشی در پیشرفت و ایران قوی داشته باشند.

فرخنده گفت: در صورت ما می‌توانیم ایرانی قوی داشته باشیم که از اهداف و آرمان‌های اصلی خود دور نشویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: همچنین زمانی می‌توانیم هنرجویان برترباشیم و برای قوی ترشدن تلاش کنیم که از یاد خدا غافل نشویم

همچنین در حاشیه این پویش نمایشگاه غذای سالم باهدف ارائه غذا‌های محلی استان برگزارشد.

برچسب ها: هنرستان ، نمایشگاه ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.