معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: ارتقای استانداردسازی آسفالت راه‌ها با توجه به اثر آن در کاهش تلفات جاده‌ای، ضروری است.

مهران زینلیان امروز در جلسه شورای فنی استان گفت: مقرر شد اداره کل استاندارد و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برای اجرایی کردن پوشش آسفالت راه‌های استان پیگیری کنند.

او از برخورد جدی‌تر با تخلفات و ترک فعل‌های دستگاه‌ها و پیمانکاران طرح هایی که از منابع عمومی استفاده می‌کنند خبر داد و گفت: از این به بعد جلسات شورای فنی در این خصوص مستمر برگزار و موارد تخلفات پیگیری می شود.

معاون استاندار با اشاره به روند اجرای طرح های سازمان نوسازی مدارس که در سفر ریاست جمهوری به استان مصوب شده بود، اظهار کرد: روند اجرای این طرح ها به صورت هفتگی بررسی می‌شود و از سرعت خوبی برخوردار است.

زینلیان با بیان اینکه هر هفته نقاط قوت و ضعف هر طرح بررسی می‌شود، گفت: در این بررسی‌ها با دستگاه‌هایی که به صورت غیر تخصصی اقدام کرده‌اند برخورد می شود.

او افزود: همچنین از دستگاه‌هایی مانند سازمان نوسازی مدارس استان که به صورت ویژه همکاری داشتند و روند اجرای طرح های آن‌ها به صورت مطلوب بوده، قدردانی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تاکید کرد: باید از ظرفیت فرمانداری‌ها و سازمان نظام مهندسی شهرستان‌ها برای ارتقای سطح فنی طرح ها استفاده شود.

زینلیان ادامه داد: موارد مرتبط با وظایف دستگاه‌ها در خصوص اجرای طرح ها، وضع پروژه‌های نیمه تمام سالن‌های ورزشی روباز در برخی روستا‌های استان نیز بررسی و مقرر شد با هماهنگی دفتر فنی استانداری و بنیاد مسکن و با ارائه فهرست اداره کل ورزش و جوانان موضوع پیگیری و تعیین تکلیف شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.