مشاغل مزاحم و نیمه مزاحم شهر به فناوران منتقل شود

جلسه ساماندهی فناوران و مشاغل مربوط به آن با حضور فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

رضا علی بیگی فرماندار بن در این جلسه گفت: مشاغل مزاحم و نیمه مزاحم در سطح شهر از سوی شهرداری ساماندهی شده و متقاضیان راه‌اندازی در فناوران شناسایی و مسیر قانونی در واگذاری زمین انجام شود.

وی افزود: واحد‌های راکد در فناوران که زمین اخذ کرده و آغاز به کار نکرده‌اند طبق قانون عمل برخورد شده و خلع‌ید صورت پذیرد.

علی بیگی با اعلام اینکه زمین‌ها به منظور مشاغل فنی واگذار شده است، تأکید کرد: تغییر کاربری و تغییر مشاغل در زمین‌های واگذاری شده فناوران بدون روند و طی کردن مسیر قانونی ممنوع بوده و با متخلفین برخورد می‌شود.


بیشتر بخوانید


فرماندار یادآور شد: ادارات و دستگاه‌های متولی درخصوص ساماندهی فناوران در چهارچوب قوانین و با انعطاف در راستای کمک به مردم و مشاغل فعال عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: خط کشی‌ها و تابلو‌های راهنمایی و رانندگی جاده اصلی فناوران توسط شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساماندهی و انجام شود.

علی بیگی در ادامه جلسه مطرح کرد: ورودی و خروجی فناوران به منظور جلوگیری از خطر و حوادث توسط کارشناسان و متخصصان بررسی و اصلاح شود.

وی در پایان جلسه بیان داشت: مصوبات جلسه باید در کوتاه‌ترین زمان و به صورت فنی و دقیق پیگیری و انجام شود و گزارش اقدامات به فرمانداری ارسال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار