فرمانده نیروی دریایی سپاه به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان صاحب الزمان (عج) بندرعباس از پرستاران این بیمارستان قدردانی کرد.

سردار علیرضا تنگسیری در مراسم بزرگداشت مقام پرستار در بیمارستان صاحب الزمان (عج) بندرعباس گفت: آنچه پیامبر أعظم (صلی الله علیه و آله) در خصوص فضائل اخلاقی مثل ایثار، صبر، حسن خلق، نیکوکاری و شرح صدر سفارش کرده است، در وجود حضرت زینب (سلام الله علیها) بعنوان الگوی تمام نمای پرستاران در سراسر عالم است و نام گذاری این روز بزرگ به عنوان روز پرستار یک تقارن افتخار انگیز و مدالی گرانبها برای همه جهادگران عرصه سلامت بویژه پرستاران عزیز است.

او گفت: کلمات و جملات قادر نیستند گوشه‌ای از زحمات مخلصانه پرستاران را ترسیم کنند، کسی که یک انسان را به حیات بر می‌گرداند و نور امید را در چشمان یک بیمار روشن کند به واقع نجات تمام بشریت است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ظرف سه سال گذشته با شیوع ویروس کرنا، هویت و شخصیت پرستاران و پزشکان جلوه خاصی پیدا کرد و تقدیم شهدای سلامت نشان دهنده این است که پرستاران با فداکاری برای حفظ سلامت بیماران تلاش کرده اند.

فرمانده نیروی دریابی سپاه خطاب به پرستاران گفت: امیدواریم با تلاش برای حل مشکلات شما عزیزان، گوشه‌ای از خدمات شما را جبران کنیم، اگر چه که می‌دانیم شما بدون چشم‌داشت و خالصانه خدمت می‌کنید.

او گفت: ما هر جا که مردم آسیب دیده از سیل، زلزله و شیوع ویروس کرونا و مناطق کم برخوردار نیاز داشتند در کنار مردم بوده ایم و هستیم و با برپایی بیمارستان‌های صحرایی و مراکز درمانی سیار، نیاز‌های بهداشتی و درمانی آن‌ها را با توجه به منابع و ظرفیت‌های موجود رفع کرده ایم.

 
 
برچسب ها: پرستار ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.