مدیر شهرک صنعتی شادگان گفت: ۱۴ واحد صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک صنعتی این شهرستان به دلیل مشکل مالی و بدهی بانکی راکد و غیر فعال هستند.

خضئل صباحی‌مقدم می‌گوید: این واحد‌های صنعتی راکد مشکلاتی از قبیل معوقه بانکی، بیمه، مالیات و بدهی به بازار دارند که با مشارکت بانک‌ها و همکاری مدیران استانی می‌توان آن‌ها را احیا کرده و بار دیگر به چرخه تولید بازگرداند.

او تعداد واحد‌های صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شادگان را ۱۸ واحد عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد تنها چهار واحد توانایی تولید داشته و فعال هستند و مابقی به دلیل معوقات بانکی قادر به بازگشت به چرخه تولید نیستند.

 مدیر شهرک صنعتی شادگان  گفت: با فعال کردن مجدد این واحد‌های غیر فعال در شهرک صنعتی شادگان زمینه اشتغال حداقل ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم فراهم خواهد شد.

به گفته آقای صباحی مقدم، در حال حاضر برای ۶۰ نفر در چهار واحد تولیدی فعال شهرک صنعتی شادگان ایجاد اشتغال شده است.

او ادامه داد: نشست‌های متعددی با مدیران بانک‌ها برای برطرف کردن موانع مالی و ارائه تسهیلات همچنین اقساط کردن معوقات واحد‌های صنعتی غیرفعال برگزار شده، اما بانک‌های عامل تاکنون در این رابطه همکاری نکرده اند.

 مدیر شهرک صنعتی شادگان صنعت، تولید و حمایت از توسعه صنعتی و تولیدی را مهم ارزیابی و کرد و گفت : رونق بخشیدن به واحد‌های تولیدی در راستای اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری در شهرستان شادگان ضروری است.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.