مدافع راست تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صفحه اینستاگرامش را با پستی جدید بروز کرد. رامین رضاییان: واقعا خوشحالی به ما نیامده!

رامین رضاییان، ستاره تیم ملی در برابر ولز که شب گذشته در برابر امریکا هم به میدان رفت، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به حذف ایران از جام جهانی واکنش نشان داد.

رامین که بعد از پیروزی برابر ولز هم پستی را منتشر و دقایقی قبل آن را پاک کرده بود، عکسی از خودش را با این متن در صفحه اینستاگرامش قرار داد:

"خدایا یعنی واقعا خوشحالی به ما نمیاد! "

نکته جالب اینکه رامین رضاییان در این پست، شناسه کاربری صفحه رسمی جام جهانی و صفحه معروف ۴۳۳ را هم برچسب کرده است!

 

رامین رضاییان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
برو دیوانه آبرو ببر با اون تمارض که میکردی داد میزدی فکر کردی اونجا هم ایرانه که با دادوبیداد کار پیش بره
خاک بر سرت
حقتون بود بمونید جام جهانی که چی وقت مردم بگیرید؟
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۰۹:۲۵ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
میدونی چرا خوشی بهت نمیاد؟!
چون فوتبال بلد نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ع.م.اراک
۰۹:۱۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
جناب آقای رضائیان ; قطعا جنابعالی یکی از بهترینهای تیم ملی فوتبال ج .ا.ا. در جام جهانی بودید , هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاق و غیرت و وطن پرستی . مشخص بود که از صمیم قلب سرود ملی را میخواندی و به کشورت و پرچم مقدس آن و ملت شریف ایران اسلامی و شهدای راه استقلال و سربلندی آنها , متعصب هستی و همین برای مردم کافیست. قطعا در عدم پیروزی در جام جهانی هم مصلحتی بوده که خدا میداند . شاید بدخواهان میخواسته اند از پیروزی شما سوء استفاده کنند و جشن و خوشحالی مردم را با آشوب و اغتشاش دوباره , به عزا تبدیل کنند . موفق و مؤید باشید .
Iran (Islamic Republic of)
محمد ناصری
۰۸:۵۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
بدنسازیتون سالها با فوتبال حرفه ای جهان فاصله داره که موقع بازی با این تیمها به روغن سوزی میافتید با خوردن خوابیدن و پست گذاشتن برنده نمی شید برنده شدن زحمت و مغز میخواد که ندارید
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۵۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
ما خوشحالی را از اسکوچیچ موفق و طرفداران بحقش گرفتیم. ما دل کسی را که در نهایت ناامیدی به ما کمک کرد تا به جام جهانی صعود کنیم را شکستیم.
حالا انتظار داریم خدا پشت و پناه ما باشد و خوشحالی میخواهیم....
حق الناس چند بار پایمال شد، وقتی ویلموتس آمد و رفت،و بعد زمانی که اسکوچیچ با کارنامه عالی را کنار گذاشتیم و بعد وقتی کی روش بدون توجه به شرایط مربی تیم به راحتی قبول کرد تا اسکوچیچ اخراج و خودش به جاش بیاید...
اگر کی روش اخلاق داشت در جواب پیشنهاد تاج باید میگفت: که ایران فعلا یک مربی خ،ب و ایده آل با کارنامه خوب دارد و به اخلاق مربیگری بی احترامیست که بیاید ایران...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
آقا رامین این بازی‌ها هیچ خاصیتی نداشت ما فهمیدیم کی با خوشحالی مون خوشحال و کی با خوشحالیمون ناراحت میشه، ان شاء الله سال بعد جام ملت ها میترکونیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
حقشون بود.
آخرین اخبار