مرزداران تیپ ۷۱ مردم پایه در مرز کرمانشاه میزبان فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بودند.

پایگاه‌های مرزی تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله که در راستای ماموریت تأمین امنیت و مقابله با تهدیدات دشمنان درپایگاه های مناطق مرزی استان کرمانشاه به مردم خدمت رسانی می‌کنند میزبان فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی مرکزی بودند.

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در این بازدید ضمن از تلاش ها، زحمات و مدیریت فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله و اقدامات رزمندگان از پاسداران، بسیجیان و سربازان قدردانی کرد.

سردار کریمی افزود: باید به وجود رزمندگانی که این چنین دلسوزانه و مخلصانه برای تأمین امنیت و خدمت به مردم تلاش می‌کنند افتخار کرد و روحیه جهادی و انقلابی این عزیزان بسیار قابل تقدیر است.

او اضافه کرد تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله با ترکیبی از ایمان، ولایتمداری، دانش و روحیه جهادی همواره شرافتمندانه و مقتدرانه در مأموریت‌ها عمل کرده و امروز نیرویی قدرتمند همیشه در صحنه برای تأمین امنیت و خدمت رسانی به مردم و دارای فرماندهان و جوانان باتجربه و اهل میدان‌های نبرد است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: حماسه‌های رزمندگان تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در تاریخ انقلاب اسلامی خصوصا دفاع از حرم اهل بیت (ع)، دفاع از امنیت مرز‌های کشور همچون شمالغرب و غرب کشور، دفاع از ارزش‌های اسلامی در عرصه‌های مختلف، خدمت رسانی به مردم استان و استان‌های مختلف قابل تقدیر است.

او ادامه داد:رزمندگان تیپ ۷۱ در بحران هایی، چون سیل، زلزله و کرونا و سایر اقدامات امید آفرین همچون برگ زرینی در تاریخ این تیپ همیشه قهرمان می‌درخشد و امروز رزمندگان این تیپ در مرز‌های غربی در حال خدمت به مردم هستند و بنده به عنوان خادم مردم استان مرکزی در سپاه و بسیج از یکایک این عزیزان قدردانی می‌کنم.

سردار کریمی تصریح کرد: امنیت مرز‌ها خط قرمز نیرو‌های مسلح کشور است و امروز با وحدت و انسجام بین رزمندگان آمادگی کامل برای هرگونه مقابله با نا امنی وجود دارد و قطعا هرگونه تعرض و نا امنی با پاسخی مقتدرانه و قاطعانه موجه خواهد شد.

او عنوان کرد: سپاه پاسداران یک نهاد ولایی، انقلابی و مردمی برآمده از متن انقلاب و سنگر مستحکم مردم ایران و ملت‌های مسلمان است و برای دفاع از امنیت کشور، خدمت به مردم و رفع مشکلات کشور با ایثار و شهادت طلبی گام برمی دارد و در کنار نیرو‌های مسلح لحظه‌ای از انجام ماموریت‌ها غفلت نخواهد کرد و امروز سپاه آمادگی کامل برای مقابله با انواع تهدیدات برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.